سگ نگهبان دارای مربی می باشد

اول و مهمتر از همه، تشکر کافی از مربی رایل، و کارکنانش، همراه با کوچ هابارد، و کارکنانش برای هماهنگی و اجرای صبحانه های سگ نگهبان در سال جاری وجود ندارد. به عنوان مادر یک کودک 6 ساله مشتاق، سرسخت، برون‌گرا، داشتن برنامه‌ای مانند سگ نگهبان هدف، اشتیاق و تجربه‌ای معنادار برای پسرم به ارمغان می‌آورد.

همانطور که من این هفته سری جهانی را تماشا می کردم و تجربیات مختلفی را که در مورد هر بازیکن در زمان استراحت در بازی به اشتراک گذاشته می شد یادداشت می کردم، یک داستان به طور خاص خودنمایی می کرد. رنو تی یکی از بازیکنان آستروس، جورج اسپرینگر، در بخش کوتاهی که داستان خود را به اشتراک می‌گذاشت، معرفی شد.

به عنوان یک پسر جوان، به دلیل نقص گفتاری که داشت، به سختی صدای خود را پیدا کرد. او ساکت ماند، اما بیسبال را سخت و با صدای بلند بازی می‌کرد. بیسبال اشتیاق او بود، اما، به دلیل مبارزات گفتاری اش، هرگز به فکر زندگی با صدای بلند و پرشور این عشق نبود.

همه چیز وقتی تغییر کرد که در آن زمان بازیکن Double-A تبدیل به بازیکن لیگ اصلی شد، توری هانتر سوئیچ را برای اسپرینگر تغییر داد. جورج و دوستانش اغلب محوطه بیرونی استادیوم را که در آن تیم توری، New Britain Rock Cats، برای توپ‌های خانگی بازی می‌کردند، می‌زدند که در تمرین ضربتی بازی می‌کردند، روبالشتی زمانی که توری متوجه شد که جورج به طور مکرر یکی از توپ‌هایی را که پیدا کرده بود به دستکش می‌کوبید. توری سپس پرسید که آیا جورج می‌خواهد با او بازی کند. این تک عمل به رسمیت شناختن، اشتیاق مشترک، و رفاقت جورج را به سطح کاملا جدیدی از تعقیب اشتیاق برای بازی بیسبال سوق داد.

اکنون، هر بار که جورج وارد میدان می‌شود، با دستکش به دنبال پسر یا دختر جوانی در جایگاه می‌گردد و تمام تلاش خود را می‌کند تا آنها را به گونه‌ای متمایز کند که امیدوار است آنها را تشویق کند تا رویای خود را دنبال کنند.

این داستان بسیار شبیه به کاری است که برنامه قیمت روفرشی کشدار ضدآب ما برای بسیاری از دانش آموزان مدرسه پایین ما انجام می دهد. این به آنها کسی را می دهد که به او نگاه کنند، کسی را برای تحسین و الهام گرفتن. همه ما به الگوها و رویدادها یا انجمن هایی نیاز داریم که الهام بخش ما برای پیگیری علایقمان باشد.

  • منابع:
    1. GUARD DOG BREAKFAST THROUGH THE EYES OF A BROOK HILL MOM

  • تبلیغات: 
    1. کاناپه که به عنوان مبل، نیمکت یا چسترفیلد نیز شناخته می‌شود
    2. تغذیه لازم با شیره زغال اخته
    3. توت یک گیاه پر استقبال در درنیا
    4. روش های مختلف بازاریابی موفق که نمی دانستید

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *