تنظیمات ماشین لباسشویی بکو قدیمی + طرز کار

تنظیمات ماشین لباسشویی بکو دارای ویژگی هایی است که همه ی دنیا را به خود جذب کرده. چند نمونه از این ویژگی ها را برایتان شرح داده ایم:

صرفه جویی در انرژی A+++ :بکو به منظور حفظ محیط زیست برای آیندگان لباسشویی های خود را با استاندارد A+++ تولید و به بازار عرضه میکند.

فن‌آوری ویژه آکوافیوژن موجود در ماشین‌های لباسشویی بکو بیشترین استفاده ممکن را از کمترین میزان انرژی، آب و مواد شوینده می‌کند.

لباسشویی بکو با استفاده از این ویژگی امکان شست و شوی ملایم را فراهم میکند و همین امر موجب نو ماندن لباس های شما در مدت طولانی میشود.

طبق آمار، 12% از نوزادان دچار آلرژی هستند. برنامه محافظت از نوزاد با رویکرد ضدآلرژی در ماشین لباسشویی بکو باعث می‌شود تا لباس‌های نوزاد از هر نوع ماده آلرژی‌ زایی عاری باشد و پوست حساس نوزادان شما تحت حفاظت کامل قرار گیرد.

دیواره های ماشین لباسشویی بکو طوری طراحی شده است که کمترین میزان لرزش و در نتیجه کاهش صدا را داشته باشد.

این ویژگی شست و شویی نزدیک به 7 برابر بی صدا تر از سایر ماشین لباسشویی ها را به ارمغان آورده است.

لباسشویی‌ها، محصولات مدرنی هستند که زندگی را به تمام معنا برای ما ساده کرده‌اند. این کالا، با تطبیق دادن خود با تکنولوژی و زندگی مدرن، توانستند جای همیشگی را در بخشی از منزل به خود اختصاص دهند و یک دستیار کارا محسوب شوند. کمپانی پرآوازه بکو را می‌توان، یکی از بزرگترین و محبوب ترین برندها در زمینه تولید محصولات خانگی از جمله ماشین لباسشویی دانست. برخورداری از آخرین تکنولوژی‌های روز، طول عمر و دوام بالا، عملکرد بهینه و ظاهری شیک که با گذر زمان از مد نمی‌رود، از مهم‌ترین مشخصه‌های محصولات بکو است.

این برنامه‌ی شستشو که برای لباس‌های ظریف و حساس ایده‌آل می‌باشد، شستشوی لباس‌ها را با دمای آب ۴۰ درجه سانتی‌گراد انجام می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه حفظ بافت و رنگ اصلی لباس‌های شما می‌باشد که به افزایش طول عمر لباس‌های جذاب شما می انجامد.

تنظیمات ماشین لباسشویی بکو قدیمی + طرز کار

تنظیمات ماشین لباسشویی بکو قدیمی

تنظیمات ماشین لباسشویی بکو قدیمی طراحی و دیزاین

در بررسی محصولات دیگر کمپانی بکو نیز به این مسئله اشاره کردیم که BEKO علاوه‌ بر قدرت و دوام بالای محصولات، بر روی طراحی و دیزاین محصولات خود نیز حساسیت زیادی را نشان می‌دهد. نتیجه‌ی توجه خاص طراحان بکو به دیزاین محصول، محبوبیت و زیبایی کالا بوده است که ماشین لباسشویی بکو از این قاعده مستثنا نیست. طراحی بی نظیر و مدرن بدنه‌ی یکدست این لباسشویی باعث شده است تا به‌راحتی بتواند خود را با هارمونی محیط منزل شما، وفق دهد. طراحی درب با قطر XL از دیگر شاخص‌های مهم بدنه ماشین لباسشویی می باشد که بیرون آوردن آسان و راحت لباس‌ها را برای کاربران به همراه دارد. صفحه نمایش لمسی با نور زیبا، دسترسی آسان شما به برنامه‌ی شستشو را میسر می‌کند.

به یاد داشته باشید اگر در حین روشن کردن لباسشویی بکو لباس های با جنس یکسان را همراه با هم در لباسشویی بریزید فرآند شستشو بهتر صورت میگیرد. راهنمای پنل نمایشگر در انتخاب نوع پارچه در لباسشویی بکو به شرح زیر است: Cotton/ auto load : برای شستشوی الیاف نخی بصورت اتوماتیک. مواردی همچون ملافه، لباس نخی، زیر پوش، حوله، و …. . حاکثر وزن لباس ها برای شستشو باید 7 کیلو گرم در این حالت باشد. Synthetics : برای شستشوی الیاف مصنوعی مانند بلوزها، پیراهن، جنس های پلی استر، پلی آمید و ترکیبات مشابه. حاکثر وزن لباس ها برای شستشو باید 3 کیلو گرم در این حالت باشد. Denim: برای شستن لباس های جین و تضمین اینکه هیچ ماده شوینده ای در لباس باقی نمانده است. حاکثر وزن لباس ها برای شستشو باید 3 کیلو گرم در این حالت باشد. Daily wash: شستشوی روزانه برای شستشوی روزمره برخی لباس ها مانند لباس زیر و … مناسب است. Wool: لباس های پشمی. لباس های پشمی را با وزن کمتر از 2 کیلو گرم شستشو دهید. این روش لباس ها را بصورت گهواره وار می شوید که باعث می شود لباس دچار افتادگی و گشاد شدن و یا ریختن نخ نشود.

لوله تخلیه ماشین لباسشویی بکو را می توانید به سه صورت اتصال دهید: روی لبه ظرفشویی : لوله تخلیه باید بین 60 تا 90 سانتی متر بلندی داشته باشد سپس با بست دیواری لوله را به سمت ظرفشویی هدایت و با استفاده از یک ریسمان آن را به شیر و یا هر وسیله دیگر ببندید تا محکم بر لبه ظرفشویی بایستد. اتصال به سیفون ظرفشویی: در این حالت باید سیفون قابلیت داشتن ورودی جدید را داشته باشد . از این رو اگر سیفون ظرفشویی این قابلیت را نداشت می توانید با تعویض سیفون آن را به سیفون ظرفشویی بصورت مشترک اتصال دهید. بصورت مستقیم به لوله فاضلاب: برای این کار باید از لوله با بلندی 65 سانتی متری استفاده کرده و لوله را حدود 10 تا 15 سانتی متر وارد لوله فاضلاب کنید و با لاستیک دور بند فاضلاب آن را مهار کنید.

جهت سفارش به وب سایت ما مراجعه کنید.

طرز کار ماشین لباسشویی بکو قدیمی

طرز کار ماشین لباسشویی بکو قدیمی نکات مهم در مورد جداسازی لباس ها در لباسشویی بکو

در استفاده درست از ماشین لباسشویی از هر برند و مارکی به شما توصیه میگردد که ابتدا لباس ها را جدا سازی کنید در راهنمای فارسی لباسشویی بکو نیز همین توصیه به مشتریان این دستگاه شده است. جدا سازی لباس ها در چند مرحله باید انجام پذیرد :

برای جداسازی لباس ها ابتدا باید به برچسب لباس توجه کنید و توضیحات برچسب را مطالعه کنید.

زیرا بر اکثر این برچسب ها درباره نحوه شستشو انواع لباس در لباسشویی با توجه به نوع پارچه آن و همچنین رنگ لباس آمده است.

بیشتر لباس ها را میتوان با لباسشویی شست اما هر کدام از آن ها را باید با دمای آب مناسب شستشو داد و یا برای هر کدام باید از برنامه مناسب استفاده نمود که همه ی این ها در برچسب لباس ها آمده است.

در بیشتر لباس ها برچسب لباس در سمت چپ لباس یا داخل ناحیه گردن لباس قرار دارد.

لباس هایی که باید با دست شسته شوند را جدا کنید

پس از جدا سازی لباس ها بر اساس شستشو با دست و با لباسشویی آن ها را بر اساس رنگ نیز جدا کنید.

برای مثال لباس ها تیره را با هم و لباس های سفید را با هم داخل لباسشویی بیاندازید.

لباس هارا بر اساس نوع پارچه ها جدا کنید.

برای این موضوع باید به میزان ضخامت پارچه بلاس ها دقت کنید.

به این موضوع توجه کنید زیرا اگر لباس ها با پارچه ضخیم را با لباس هایی با پارچه نازک بشوید به دلیل متفاوت بودن برنامه مناسب برای پارچه ها ممکن است لباس ها آسیب ببینند و یا به خوبی تمیز نشوند.

لباس هایی که دارای لکه هایی خون و یا کثیفی لکه ای هستند قبل از شسشتشو با لباسشویی باید کثیفی آن ها را برطرف کنید.

نحوه تراز کردن لباسشویی بکو با استفاده از آچار پایه ها را به شکلی تنظیم کنید که همه پایه ها روی زمین باشند و ماشین کاملا تراز شده باشد. به هنگام تنظیم پایه لباسشویی، دستگاه نباید با فشار به هیچ یک از لبه ها بازی و یا لق بخورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *