تولید رشته پلویی محلی که به عنوان مهارت برای دانش آموزان در نظر گرفته شد!

این بخش به دو بخش عمده منطبق با دو چارچوبی که این مطالعه می‌خواهد در آنها مشارکت کند، تقسیم می‌شود. اولین بخش عمده، که در مورد ابزارها و/یا استراتژی‌های آموزشی، عوامل فشار در آموزش CSRA و عوامل برون‌زا که ممکن است بر ادغام CSRA تأثیر بگذارد، به چگونگی پیشرفت این مطالعه آموزش و ادبیات انطباق با CC می‌پردازد.

بخش دوم عمده، که موضوعاتی را که به دانش آموزان آموزش داده شد و موضوعاتی که در نهایت توسط آنها به اشتراک گذاشته شد، توضیح می دهد، به چگونگی کمک این مطالعه به آموزش آموزش مبتنی بر مکان می پردازد.

اساساً نشان می‌دهد که چگونه دانش‌آموزان با به اشتراک گذاشتن آنچه در مورد CC و تأثیرات آن بر تولید رشته پلویی محلی با والدین کشاورز یا سایر کشاورزان در جوامع خود آموخته‌اند، شرکت‌کنندگان فعالی در جوامع برنج‌کار مربوطه خود شده‌اند.

در مجموع، به این موضوع می‌پردازد که چگونه دانش‌آموزان، اگر به درستی بسیج شوند، می‌توانند در مورد چیزی که مستقیماً به آنها یا جوامع مربوطه مربوط می‌شود، عمل کنند.

 

این بخش، ابزارها/استراتژی‌هایی را که در آموزش CSRA به دانش‌آموزان دبیرستانی مؤثر هستند، مورد بحث قرار می‌دهد. مشاهدات کلی این است که ابزار/استراتژی های مختلف در زمینه های خاص مفید هستند. باید از ابزارها/استراتژی‌های یک‌اندازه پرهیز کرد.

شکل 2 چندین بینش را ارائه می دهد که باید به طور جدی در ارائه CSRA به دانش آموزان در نظر گرفته شود. اول، استفاده از تصاویری مانند ویدئو و تصاویر مشهود است. FGDs با معلمان خاطرنشان می کند که ویدیوها موثر هستند زیرا در عین حال آموزش و سرگرمی می کنند.

ویدیوها از رویکرد آموزشی در بحث در مورد چندین فناوری هوشمند آب و هوا استفاده کردند و به زبان فیلیپینی بودند. این یافته ها مشابه یافته های گزارش شده توسط McNaught و همکاران است. در مطالعه آسیا-اقیانوسیه خود در مورد نحوه برقراری بهترین ارتباط با CC.

این نتیجه نیاز به ویدیوهای توسعه‌دهنده بیشتر را نشان می‌دهد. از سوی دیگر، در حالی که درست است که ویدیوهای توسعه‌دهنده واقعاً در انتقال پیام‌های CSRA مؤثر هستند، باید مناطقی را که در آن‌ها توصیه می‌شود، به‌عنوان مثال مناطق بدون برق، به دقت در نظر گرفت.

ماکارونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *