جاشمعی شامپاینی محبوبترین نوع دکوراتیو می باشند

همچنین باید در نظر داشته باشید که می‌خواهید شمع‌گیرهایتان چه نوع متریال و پرداختی داشته باشند ومحبوب ترین مواد برای  جاشمعی شامپاینی شیشه، سرامیک و فلز هستند زیرا بادوام هستند و از شعله شمع محافظت می کنند.

همچنین طیف گسترده‌ای از پرداخت‌ها برای انتخاب وجود دارد، مانند رنگ‌های جیوه‌ای، خال‌دار، فلزی، کروم متالیک و مروارید و هنگام تزیین عروسی، شیشه شفاف معمولاً محبوب ترین انتخاب مواد است، زیرا ظاهری تمیز و یکنواخت ارائه می دهد که با دکوراسیون دیگر تضاد ندارد.
1. شمع چایخوری
شمع های چای خوری در رنگ ها و رایحه های مختلف موجود هستند و آنها برای ایجاد نورهای خلقی عالی هستند، استفاده از آنها آسان است و بسیار ارزان هستند.

زمان معمول سوختن یک شمع چای خوری بسته به نوع شمع چای خوری شما بین 4 تا 9 ساعت است و این بدان معناست که شمع باید تا پایان رویداد بسوزد.

همچنین باید در نظر داشته باشید که می‌خواهید شمع‌گیرهایتان چه نوع متریال و پرداختی داشته باشند ومحبوب ترین مواد برای جا جاشمعی شامپاینی شیشه، سرامیک و فلز هستند زیرا بادوام هستند و از شعله شمع محافظت می کنند. همچنین طیف گسترده‌ای از پرداخت‌ها برای انتخاب وجود دارد، مانند رنگ‌های جیوه‌ای، خال‌دار، فلزی، کروم متالیک و مروارید و هنگام تزیین عروسی، شیشه شفاف معمولاً محبوب ترین انتخاب مواد است، زیرا ظاهری تمیز و یکنواخت ارائه می دهد که با دکوراسیون دیگر تضاد ندارد. 1. شمع چایخوری شمع های چای خوری در رنگ ها و رایحه های مختلف موجود هستند و آنها برای ایجاد نورهای خلقی عالی هستند، استفاده از آنها آسان است و بسیار ارزان هستند. زمان معمول سوختن یک شمع چای خوری بسته به نوع شمع چای خوری شما بین 4 تا 9 ساعت است و این بدان معناست که شمع باید تا پایان رویداد بسوزد. هر جا شمعی با ارتفاع داخلی کمتر از 4 سانتی‌متر به عنوان جا شمعی طبقه‌بندی می‌شود، اگرچه برخی از نگهدارنده‌ها ممکن است بیشتر از این باشد و اندازه یک شمع چای‌خوری تقریباً 3.8 سانتی‌متر قطر در 1.6 سانتی‌متر ارتفاع دارد، بنابراین به خوبی در نگهدارنده‌ای که قطر داخلی آن 4 سانتی‌متر است، قرار می‌گیرد. شمع های تزیینی یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای تزیین فضای رویداد هستند. موقعیت شمع های خود را در نظر بگیرید و در نظر بگیرید که چه مواد نگهدارنده شمع می تواند بقیه دکوراسیون شما را تکمیل کند و شمع خوری، نذری و شمع های ستونی محبوب ترین انتخاب ها برای تزیین مراسم هستند. اگر برای تزئین میز شام با شمع، همیشه شمع های بدون عطر را انتخاب کنید، زیرا عطر شمع ها با بوی غذا تداخل نمی کند و بر خلاف شمع های چای خوری که در یک فنجان قرار دارند، شمع های نذری برهنه هستند و روی سطح نگهدارنده می سوزند و شمع های ستونی به گونه ای طراحی شده اند که به سمت داخل بسوزند و برای خدمات کلیسا و فضاهای رویداد عالی هستند و شمع های ال ای دی درخشش طبیعی زیبایی دارند و برای استفاده در هر رویدادی ایمن هستند.

هر جا شمعی با ارتفاع داخلی کمتر از 4 سانتی‌متر به عنوان جا شمعی طبقه‌بندی می‌شود، اگرچه برخی از نگهدارنده‌ها ممکن است بیشتر از این باشد و اندازه یک شمع چای‌خوری تقریباً 3.8 سانتی‌متر قطر در 1.6 سانتی‌متر ارتفاع دارد، بنابراین به خوبی در نگهدارنده‌ای که قطر داخلی آن 4 سانتی‌متر است، قرار می‌گیرد.

شمع های تزیینی یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای تزیین فضای رویداد هستند.
موقعیت شمع های خود را در نظر بگیرید و در نظر بگیرید که چه مواد نگهدارنده شمع می تواند بقیه دکوراسیون شما را تکمیل کند و شمع خوری، نذری و شمع های ستونی محبوب ترین انتخاب ها برای تزیین مراسم هستند.
اگر برای تزئین میز شام با شمع، همیشه شمع های بدون عطر را انتخاب کنید، زیرا عطر شمع ها با بوی غذا تداخل نمی کند و
بر خلاف شمع های چای خوری که در یک فنجان قرار دارند، شمع های نذری برهنه هستند و روی سطح نگهدارنده می سوزند و
شمع های ستونی به گونه ای طراحی شده اند که به سمت داخل بسوزند و برای خدمات کلیسا و فضاهای رویداد عالی هستند و
شمع های ال ای دی درخشش طبیعی زیبایی دارند و برای استفاده در هر رویدادی ایمن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *