جعبه کمک های اولیه ونوس هزاران کرونایی را نجات داد!

پس از تحویل کمک، تمام وسایل جعبه کمک های اولیه ونوس یکبار مصرف باید با خیال راحت دور ریخته شوند و به کمک کننده توصیه می شود که دست های خود را در اسرع وقت با آب و صابون یا محلول ضدعفونی کننده الکلی کاملاً بشویید.

COVID-19: راهنمایی برای اولین پاسخ دهندگان، منتشر شده توسط آژانس امنیت سلامت بریتانیا، توصیه های بیشتری را ارائه می دهد.

این راهنما بیان می‌کند که اگر قربانی مشکوک به داشتن کمک‌های اولیه کووید-19 است، باید تا حد امکان از تجهیزات حفاظت فردی مناسب استفاده کند. دستکش های یکبار مصرف و ماسک های جراحی دافع مایعات توصیه می شود. در صورت وجود، پیش بند پلاستیکی یکبار مصرف و محافظ چشم یکبار مصرف (مانند گیره های صورت یا عینک) نیز باید استفاده شود.

جعبه

کمک‌های اولیه که ملزم به انجام احیای قلبی ریوی در فردی مشکوک به کووید-19 است، باید اقدامات احتیاطی مناسب را برای کنترل عفونت اتخاذ کند و از دستورالعمل‌های منتشر شده توسط شورای احیا پیروی کند. برای اطلاعات بیشتر به دفیبریلاتورها و CPR مراجعه کنید.

کارفرمایان و افراد خوداشتغال بر اساس مقررات ایمنی و بهداشت (کمک های اولیه) 1981 وظیفه دارند تسهیلاتی را فراهم کنند تا در صورت آسیب دیدگی یا بیماری در محل کار، کمک های اولیه را به کارکنان ارائه دهند. در اکثر موارد، کمک های اولیه آموزش دیده و واجد شرایط لازم است تا این کمک های اولیه را انجام دهند. این مقررات کارفرمایان را ملزم به تکمیل ارزیابی ریسک و اطلاع کارکنان از ترتیبات کمک های اولیه می کند.

این مقررات توسط یک کد عمل تایید شده، L74 کمک های اولیه در محل کار منتشر شده در سال 2013 پشتیبانی می شود.

کمک های اولیه برای به حداقل رساندن عواقب آسیب و بیماری تا زمانی که کمک پزشکی واجد شرایط در دسترس باشد، انجام می شود. همچنین شامل درمان صدمات جزئی است که در غیر این صورت هیچ مراقبتی دریافت نمی شود.

درمان بیماری های جزئی با داروهایی مانند مسکن ها برای تسکین درد و ضد اسیدها کمک اولیه محسوب نمی شود. آموزش کمک‌های اولیه شامل چنین درمان‌هایی نمی‌شود و لوازم کمک‌های اولیه نباید حاوی چنین داروهایی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *