در تولید کننده ای که در ساخت سیر ترشی ۱۴۰۱ از تخم مرغ استفاده کرد!

فرآیند تولید سیر ترشی ۱۴۰۱ در محلولی حاوی نمک، اسید یا الکل است.

می توان آن را با بیشتر غذاها از جمله میوه ها، سبزیجات، گوشت ها، غذاهای دریایی و تخم مرغ استفاده کرد.

ترشی اغلب با روش دیگری مانند تخمیر، کنسرو کردن یا صرفاً در یخچال ترکیب می شود.

ترشی شامل ترشی شیمیایی و ترشی تخمیر می شود.

در ترشی شیمیایی، غذا در مایع خوراکی قرار می گیرد که باکتری ها و سایر میکروارگانیسم ها را مهار یا از بین می برد.

عوامل ترشی معمولی شامل آب نمک (با نمک زیاد)، سرکه، الکل، و روغن نباتی، به ویژه روغن زیتون است، اما بسیاری از روغن های دیگر نیز می توانند به صورت جایگزین استفاده شوند.

ترشی

در ترشی تخمیر، غذا خود ماده نگهدارنده را تولید می کند، معمولاً با فرآیندی که اسید لاکتیک تولید می کند (لی، 2004).

ترشی یک روش سنتی نگهداری مواد غذایی است که برای میوه ها، سبزیجات و غذاهای با منشاء حیوانی مانند گوشت و تخم مرغ استفاده می شود.

با توجه به تغییر ترجیحات مصرف کنندگان از غذاهای فرآوری شده تجاری و نگهداری شده مصنوعی، ترشی به عنوان یک جایگزین فرآوری جذاب در تلاش برای تولید غذاهای «تمام طبیعی» یا «حداقل فرآوری شده» دوباره ظاهر شده است.

کل تولید تخم در ایالات متحده در طول سال 2014 حدود 99.8 میلیارد تخمین زده شد که 87 درصد آن برای تخم‌مرغ‌های سفره‌ای و محصولات تخم‌مرغ فرآوری‌شده و مابقی به‌عنوان تخم‌مرغ استفاده می‌شد.

بیش از 31 درصد از تخم مرغ های پوست کنده در ایالات متحده بیشتر پردازش شده و توسط صنایع غذایی به عنوان مواد تشکیل دهنده در سایر مواد غذایی استفاده می شود.

تخم‌مرغ‌های ترشی سخت پخته شده به‌ عنوان غذای سریع یا میان وعده‌هایی تولید می‌شوند که روش‌های متفاوتی برای خوردن، طعم‌دهی و نگهداری تخم‌مرغ‌ها ارائه می‌کنند.

هم تخم‌مرغ‌های ترشی سخت پخته شده خانگی و تجاری مورد قبول مصرف‌کنندگان است.

آماده سازی تخم مرغ ترشی با پختن و پوست کندن تخم مرغ شروع می شود و سپس در آب نمک اسیدی بسته بندی می شود که ممکن است حاوی آب، مواد اسیدی، سبزیجات، مواد نگهدارنده، مواد رنگی، ادویه جات و سایر مواد باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *