در کارگاه تولید پلاستیک با یک باطری پلاستیکی باعث دعوا شد

همه گیر COVID-19 باعث افزایش ظرف یکبار مصرف میوه  (SUP) به ویژه در بخش خدمات غذایی به دلیل نگرانی در مورد سلامت و ایمنی عمومی شد. برای پیروی از دستورالعمل‌های بهداشت عمومی، خدمات غذایی به خدمات بیرون‌بر و استفاده از اقلام قابل استفاده مجدد شخصی محدود شده است.

این مطالعه فرصت‌هایی را برای کاهش استفاده از SUPها در خدمات غذایی نوا اسکوشیا ناشی از همه‌گیری COVID-19 با استفاده از مصاحبه‌های نیمه ساختاریافته و گروه‌های متمرکز با ذینفعان بخش خدمات غذایی بررسی کرد. تولیدی ظروف پلاستیکی بسیاری از شرکت کنندگان قبلاً استراتژی های کاهش SUP را قبل از COVID-19 اجرا کرده بودند.

با این حال، همه‌گیری COVID-19 کسب‌وکارها را مجبور کرد به SUPها تکیه کنند و استراتژی‌های کاهش SUP را متوقف کنند. موانع کاهش SUP شامل چالش‌های عملیاتی ناشی از محدودیت‌های COVID-19، درک نادرست از سیستم‌های مدیریت زباله محلی، هزینه‌های انتقال به زباله‌های جدیدترین وسایل پلاستیکی اشپزخانه صفر، جایگزین‌های تولید ضعیف، شستشوی سبز، و فرهنگ رفاه اجتماعی ریشه‌دار بود.

در حالی که همه الگوهای مصرف SUP به COVID-19 نسبت داده نمی شد، این موانع مانع از دستیابی خرده فروشان مواد غذایی، مدیران پسماند و مصرف کنندگان به اهداف زباله های بطری پلاستیکی صفر شد.

خدمات غذایی باید استراتژی‌های کاهش SUP را اتخاذ کنند، از جمله معرفی مجدد مواد قابل استفاده مجدد، اجرای برنامه‌های مبادله برای اقلام فله و تحویل، ارائه آموزش و آگاهی برای کارکنان و مصرف‌کنندگان، و تامین منابع جایگزین SUP پایدار. استراتژی‌های کاهش SUP را می‌توان فوراً اجرا کرد زیرا مقامات بهداشت عمومی و محققان توافق کردند که اقلام قابل استفاده مجدد می‌توانند با خیال راحت هنگام استفاده از اقدامات بهداشتی اولیه استفاده شوند. خدمات غذایی در سرتاسر نوا اسکوشیا باید رویه‌های عملیاتی خود را تطبیق دهند و تغییر رفتار را برای کاهش ایجاد کنند.

  • منابع:
    1. Opportunities for single-use plastic reduction in the food service sector during COVID-19

  • تبلیغات: 
    1. زیر انداز می تواند مشکلات بی خوابی شما را از بین ببرد
    2. بلند کردن مژه در ده روز با محصولاتی از دل طبیعت!
    3. کارآفرین جوانی که به کارکنانش مازراتی هدیه داد!!!
    4. چرا نمی توانیم در مدرسه سویشرت بپوشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *