دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی مناسب جمعیت 1000 نفری

در سمت چپ پایه قهوه ساز عنصر گرمایش قرار دارد و این جزء از یک اکستروژن آلومینیومی با دو قسمت تشکیل شده است: یک عنصر گرمایش مقاومتی و یک لوله برای جریان آب و عنصر گرمایش مقاومتی و لوله آلومینیومی آب را گرم می کند و در صفحه بعدی، نگاهی دقیق‌تر به شکل ظاهری دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی خواهیم داشت.

المنت حرارتی مقاومتی به سادگی یک سیم سیم پیچی است که بسیار شبیه به رشته یک لامپ یا عنصری در یک توستر برقی است که وقتی برق را از آن عبور می دهید داغ می شود و در یک عنصر مقاومتی مانند این، سیم پیچ در یک گچ تعبیه شده است تا ناهموارتر شود.

دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی

دستگاه قهوه ساز یک سیستم دم کردن خودکار برقی است که معمولاً برای تهیه قهوه استفاده می شود و قبل از اختراع و استفاده گسترده از الکتریسیته، انواع مختلفی از تجهیزات غیر برقی قهوه ساز استفاده می شد و برندها و مدل های بسیاری از دستگاه های قهوه ساز در حال حاضر برای مصارف خانگی و تجاری در دسترس هستند و این دستگاه های قهوه ساز معمولا دارای پوشش های بیرونی از فلز یا پلاستیک هستند.

قهوه سازهای تجاری معمولاً برای استفاده مداوم در رستوران ها و سایر مشاغل خدمات غذایی طراحی شده اند  دستگاه قهوه ساز ساخته شده برای خانه ممکن است تنها چند سال با استفاده زیاد دوام بیاورد، اما جایگزینی اکثر دستگاه ها نسبتاً ارزان است.

قهوه سازها معمولاً دارای مخزن آب، فیلتر، سیستم دم کردن و قابلمه شیشه ای یا سرامیکی هستند و برخی از ماشین ها ساده هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است ویژگی های متفاوتی مانند ساعت و تایمر داشته باشند و این مدل‌ها به قهوه‌خورها اجازه می‌دهند تا دستگاه‌های خود را برای تولید نوشیدنی تازه دم شده در زمان دلخواه خود آماده و برنامه‌ریزی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *