روغن زیتون ایتالیکو اصل 100 نوع استاندارد را دارد

روغن زیتون منبع اصلی چربی در رژیم غذایی مدیترانه ای است و به نظر می رسد افرادی که روغن زیتون ایتالیکو اصل را مصرف می کنند، در مقایسه با افرادی که از رژیم های دیگر پیروی می کنند، امید به زندگی بالاتری دارند، از جمله شانس کمتری برای مرگ بر اثر بیماری های قلبی عروقی و برخی از کارشناسان منبع معتبر آن را “استاندارد در پزشکی پیشگیرانه” می نامند.

یک مطالعه در سال 2018 تعداد حوادث قلبی عروقی را در بین افرادی که رژیم مدیترانه‌ای مصرف می‌کردند، با روغن زیتون یا آجیل یا رژیم غذایی کم‌چرب مقایسه کرد.

افرادی که از رژیم غذایی مدیترانه ای استفاده می کردند، چه با روغن زیتون یا آجیل، در مقایسه با افرادی که رژیم غذایی کم چرب داشتند، کمتر دچار بیماری های قلبی عروقی شدند.

روغن زیتون ایتالیکو اصل

به گفته نویسندگان یک بررسی در سال 2018، سازمان غذا و دارو (FDA) و سازمان ایمنی غذای اروپا مصرف حدود 20 گرم (گرم) یا دو قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر در روز را برای کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی توصیه می کنند و بیماری و التهاب

نتایج یک مطالعه در سال 2017 نشان داد که پلی فنول‌های موجود در روغن زیتون فرابکر ممکن است از بیماری‌های قلبی عروقی، تصلب شرایین، سکته مغزی، اختلال عملکرد مغز و سرطان محافظت کند و پلی فنول ها نوعی آنتی اکسیدان هستند.

سندرم متابولیک
سندرم متابولیک وضعیتی است که با گروهی از عوامل خطر که خطر ابتلا به بیماری را افزایش می دهد، مشخص می شود، از جمله چاقی، فشار خون بالا و سطح قند خون بالا.

نویسندگان یک متاآنالیز در سال 2019 به این نتیجه رسیدند که روغن زیتون در رژیم غذایی مدیترانه ای ممکن است ویژگی های سندرم متابولیک مانند التهاب، قند خون، تری گلیسیرید (چربی در خون) و لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) یا “بد” را بهبود بخشد و کلسترول در مقابل، به نظر می رسد که سطح لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL) یا کلسترول “خوب” را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *