ساعت چرم زنانه که توانست بیش از 1.5 میلیارد دلار به فروش برسد!

امروزه این فناوری به لطف ابزارهای پوشیدنی مانند ساعت چرم زنانه، کمد لباس‌های مردم را تسخیر کرده و به چیزی تبدیل شده است که مردم می‌توانند آن را بپوشند.

ساعت هوشمند یکی از گسترده‌ترین و محبوب‌ترین انواع دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند است و انتظار می‌رود که تأثیر قابل‌توجهی بر زندگی روزمره مردم داشته باشد.

افرادی که از تعامل با آخرین فناوری لذت می بردند، زمانی که اولین ساعت هوشمند چند سال پیش وارد بازار شد، علاقه زیادی نشان دادند.

با توجه به پتانسیل بالای بازار، بسیاری از شرکت های فناوری پیشرفته در سال های اخیر شروع به تولید انواع ساعت های هوشمند کرده اند.

علاوه بر این، تولیدکنندگان پیشرو ساعت‌های مچی و شرکت‌های مد محبوب  نیز با مشارکت استراتژیک با رایانه وارد بازار شده‌اند.

ساعت

یا شرکت های نرم افزاری. با این حال، در حالی که رقابت شدیدی در بخش ساعت های هوشمند وجود دارد، فروش ساعت های هوشمند در مقایسه با گوشی های هوشمند و تبلت ها به کندی رشد می کند.

طبق گزارش های اخیر گارتنر؛ بیش از 1.5 میلیارد گوشی هوشمند و 163 میلیون تبلت در سال 2017 فروخته شد در حالی که محموله های ساعت هوشمند تنها در 31.6 میلیون باقی مانده است.

گزارش خوش بینانه دیگری پیش بینی می کند که محموله های ساعت هوشمند می تواند تنها به 81 میلیون دستگاه در سال 2021 برسد.

با توجه به این واقعیت که برخی دیگر از محصولات الکترونیکی مصرفی میلیاردها کاربر دارند، می توان گفت که بازار ساعت های هوشمند نتوانسته است انتظارات را برآورده کند.

امروزه بازار ساعت های هوشمند با مشکل جذب مشتریان جدید مواجه است و به شدت به ارتقا و جایگزینی ساعت های هوشمند توسط کاربران فعلی وابسته است.

این سؤال را ایجاد می کند که آیا مدل های فعلی ساعت های هوشمند خواسته های گروه های مختلف مصرف کنندگان را برآورده می کنند یا خیر.

برای مثال، میلیون‌ها نفر هستند که فقط از ساعت‌های مچی سنتی استفاده می‌کنند که قیمت‌های مشابهی با ساعت‌های هوشمند دارند.

این افراد یک گروه مصرف کننده ارزشمند هستند که می توانند فروش ساعت های هوشمند را افزایش دهند.

بنابراین، این مطالعه استدلال می‌کند که سازندگان ساعت‌های هوشمند باید مسائل مربوط به تغییر رفتار از ساعت‌های مچی سنتی به ساعت‌های هوشمند را از دیدگاه این گروه مصرف‌کننده درک کنند تا بتوانند کاربران جدید را جذب کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *