سفید کننده فوری وقوی

به طور کلی، فرآیند بلیچینگ پراکسید به گونه ای تنظیم می شود که حدود 10-15 درصد از مقدار اولیه پراکسید را در انتها حفظ می کند. این امر با بهینه سازی پارامترهای فرآیند و ترکیب تثبیت کننده های مناسب به دست می آید.

هدف اصلی جلوگیری از تجزیه کنترل  وایتکس برای خشکاندن درخت نشده و سریع عامل اکسید کننده قوی است که برای استحکام کششی منسوجات سلولزی مضر است. به همین ترتیب، در مورد سایر مواد سفید کننده، برای دستیابی به نتایج بهینه، مقدار کمی اضافی در ابتدا استفاده می شود که در انتها به عنوان باقیمانده به جلو منتقل می شود.

 

هنگامی که مواد نساجی قرار است پس از سفید شدن رنگ شود، ضروری است که باقی مانده | عامل وام خود اشتغالی بانک کشاورزی باقیمانده به طور موثر حذف می شود، زیرا عامل وایتکس اسید است یا باز  بر روی جزء رنگی |کروموفور ماده رنگزا تأثیر می گذارد. عدم انجام این کار می تواند منجر به رنگ پذیری ضعیف، تکرارپذیری سایه دسته به دسته و همچنین رنگرزی ناهموار شود.

بنابراین، برای خلاص شدن از باقیمانده عامل سفید کننده، یک فرآیند پاکسازی متناوب واکس کاپشن چرم قبل از رنگرزی ترکیب می شود. همچنین در مورد پراکسید هیدروژن به عنوان کشنده یا خنثی کننده پراکسید و در صورت سفید کردن بر پایه کلر آنتی کلر نامیده می شود.

این به طور خاص در فرآیندهای شامل استفاده از مواد به شکل بسته بندی یا طناب مورد نیاز است، در حالی که در فرآیند پیوسته، به دلیل فرم عرض باز و شستشوی مداوم آب جریان مخالف، به طور کلی تمیز کردن سفید کننده مورد نیاز نیست.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. دوخت کت شلوار دامادی با حوله
    2. تصویر اولین زن آشپز ایرانی که از گوگرد برای ترش کردن غذا استفاده کرد!
    3. راهنمای جامع انتخاب کفش مجلسی زنانه
    4. راز موفقیت در پول در آوردن را از افراد باتجربه بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *