سلستین بلور ظاهری شبیه به کهکشان دارد

celestite-crystalCelestite از صفت لاتین caelestis (cealum) به معنای بهشت یا آسمان گرفته شده است و سلستیت کریستالی بهشتی است و ممکن است سلستین بلور شبیه آسمان باشد و ترکیبی از رنگ‌های آبی کم‌رنگ و خاکستری-آبی را به نمایش بگذارد، برخی به اندازه کافی خوش شانس بودند که آن را در رنگ‌های نارنجی، سفید، قرمز و سبز پیدا کردند.

از آنجا که نام و کاربرد عملی آن به سمت آسمان است (به یاد داشته باشید، ما از استرانسیوم برای آتش بازی استفاده می کنیم)، هر کسی که به دنبال ارتقای روح و ذهن است باید از این کریستال استفاده کند.

می‌توان از آن به‌عنوان یادآوری منشأ خود استفاده کرد، زیرا سلستیت اغلب به‌عنوان یک ارتباط‌دهنده بین این قلمرو و قلمروهای بالاتر وجود عمل می‌کند.

سلستین بلور

سلستیت همچنین برای خودسازی استفاده می شود، زیرا به شفافیت و آرامش به ذهن آشفته فرد کمک می کند.

بلور عشق و شادی و نور است و مانند آسمان و بهشت برای استفاده کننده اش آرامش و هماهنگی می آورد و این امر با الوهیت مرتبط است، به ویژه با تماس با فرشته نگهبان شما، اما بعداً در مورد آن بیشتر خواهد شد.

کریستال های سلستیت به دلیل رنگ های آسمان مانندشان خالص و مقدس به نظر می رسند و شکل سختی آن از 3.0 تا 3.5 متغیر است که اغلب به شکل منشوری یا جدولی شکل می گیرد و چون بسیار نرم است، سلستیت به ندرت به عنوان سنگ قیمتی و بیشتر به عنوان افزودنی به چیز دیگری (مانند آلیاژ فلز) استفاده می شود.

فرکانس بالایی دارد، در همه جهات می لرزد و هاله ای از آرامش و هماهنگی را منتشر می کند و به این ترتیب، Celestite به عنوان یک شفا دهنده و یک شمن استفاده می شود، کسی که روح شما را شفا می دهد و به اهداف عالی راهنمایی می کند و تنها با نگاه کردن به آن، وضوح و قداست به دست می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *