شومیز برای افراد مختلف

دانش‌آموزان و معلمان از همه جنسیت‌ها و پس‌زمینه‌های نژادی/قومی گزارش کردند که مردان رنگین‌پوست به احتمال زیاد کدگذاری می‌شوند، حتی اگر مردان سفیدپوست نقض کدشومیز یقه کراواتی مشابهی داشته باشند.

چند مرد رنگین پوست گفتند که معتقدند مدرسه آنها را به عنوان جنایتکار یا مجرم بالقوه معرفی می کند. یکی از دانش‌آموزان مرد سیاه‌پوست فکر می‌کرد که قانون ممنوعیت کلاه به این دلیل است که معلمان و مدیران نگران بودند که دانش‌آموزان «اسلحه‌ای در کلاه ما داشته باشند».

مرد رنگین پوست دیگری که دوست داشت برای مدرسه طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه بپوشد، گفت که همیشه به او گفته می شد که “آن را بردارید، زیرا دوربین ها نمی توانند من را بشناسند.” او متعجب بود که چگونه یک پارچه دوز می تواند مانع شناسایی او توسط پرسنل امنیتی شود، در حالی که پوشش سر “حتی چیزی جز مدل موی من را نمی پوشاند.”

قانون قهوه برای لاغری شکم و پهلو به عنوان اجباری، مردان رنگین پوست را به عنوان تهدیدهای بالقوه ای در نظر می گرفت که باید تحت مراقبت و انضباط قرار گیرند.

 

معلمان گفتند که باید بتوان دانش‌آموزان را از دوربین یا از راه دور شناسایی کرد، یکی از آنها نمونه‌ای از زمانی را به اشتراک می‌گذارد که چند نفر (دانش آموزان ثبت نام‌شده) وارد مدرسه شده‌اند تا با دانش‌آموزان دعوا کنند.

با این حال، دانش آموزان دریافتند که هدف قرار دادن مردان رنگین پوست برای قانون پوشش سر، این استدلال را ضعیف می کند. اگر فقط مردان رنگی کد شده باشند، در حالی که مردان سفید پوست بدون اظهار نظر کلاه یا مقنعه به سر می کنند، برای آنها واضح است که این قاعده مربوط به ایمنی نیست و موضوع در مورد قوام اجرا نیست. در عوض، قوانین اندازه لباس بافتنی نوزاد به عنوان اجباری، با مردان رنگین پوست به عنوان تهدیدهای بالقوه ای برخورد می کرد که نیاز به مراقبت و انضباط داشتند.

  • منابع:
    1. Criminalization of males of color  
  • تبلیغات: 
    1. آشنایی با چند نوشیدنی که برای صبح زود مناسب است!
    2. تولید روشویی با ضایعات پلاستیکی!
    3. آیا با مصرف یک گرم پودر هسته خرما از طریق دماغ می توان آینده را دید؟!
    4. انبار کولر که در آتش سوزی سالم ماند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *