شوینده تونر دارای سیستم تشخیص آلودگی است!

هنگام پاکسازی صورت خود را خیلی محکم نمالید، زیرا انجام این کار می تواند پوست را تحریک کرده و منجر به تولید چربی اضافی شود و اگر نگران این هستید که به اندازه کافی عمیق تمیز نمی کنید، شوینده تونر را امتحان کنید.

سیستم پاکسازی پوست Clarisonic Mia 2 Deep Pure Solution Recongesting Skin Cleansing شامل برس پاک کننده صوتی، پاک کننده روزانه عمیق منافذ و ماسک خاک رس رفع احتقان می باشد.

صورت خود را نگیرید و مرتباً آن را لمس نکنید و انجام این کار می تواند روغن و باکتری را وارد بدن شما کند و باعث بدتر شدن پوست شما شود.

شوینده

فراموش نکنید که محصولاتی را که از قبل استفاده می کنید، تجزیه و تحلیل کنید و بررسی کنید که آیا پاک کننده شما حاوی لایه بردار شیمیایی مانند اسید گلیکولیک یا اسید سالیسیلیک است یا خیر.

اگر چنین است، هنگام معرفی یک اسکراب فیزیکی، احتیاط کنید و اگر از کلاریسونیک استفاده می کنید، ممکن است متوجه شوید که پوست شما کمتر به اسکراب فیزیکی نیاز دارد.

 

لایه برداری سلاح مخفی موجود در زرادخانه در برابر پوست های چرب است و لایه برداری منظم تمیز کردن عمیق تری را ارائه می دهد، چربی اضافی را از بین می برد و منافذ مسدود را باز می کند.

اگر پوست شما پوسته پوسته یا لکه دار است، لایه برداری می تواند حتی به پوست شما کمک کند.

مانند سایر راهکارهای مراقبت از پوست، در انجام لایه برداری زیاده روی نکنید، در غیر این صورت ممکن است به طور تصادفی پوست خود را چرب کنید و حتما نوع پوست خود را در نظر بگیرید.

اگر پوست شما نازک‌تر یا ظریف‌تر است، استفاده از یک لایه‌بردار شیمیایی، مانند سرم حاوی AHA، ممکن است راه حلی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *