قیمت لباسشویی اتوماتیک اسنوا 8 کیلویی سفید مدل swm-84606

لباسشویی اتوماتیک اسنوا یکی از برترین برند های ماشین های لباسشویی موجود در کشور است که در مدل های بسیار مختلفی به بازار عرضه شده است. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت لباسشویی اتوماتیک اسنوا ۸ کیلویی سفید مدل swm-۸۴۶۰۶ که یکی از بهترین و پرفروش ترین این لباسشویی هاست می توانید تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید تا اطلاعات جامع تری به شما عرضه نماییم.

قیمت لباسشویی اتوماتیک اسنوا 8 کیلویی سفید مدل swm-84606

قیمت لباسشویی اتوماتیک اسنوا

قیمت لباسشویی اتوماتیک اسنوا لباسشویی ها از جمله لوازم برقی خانگی بسیار پرکاربردی هستند که با ورودشان به بازار با استقبال خوبی از جانب مشتریان همراه بوده اند و هر روزه نیز مدل های جدید تری از آن ها به بازار عرضه می شود که قابلیت های شست و شوی متنوع و افزایش ظرفیت و همچنین بهبود شکل ظاهری آن ها از جمله ویژگی های قابل پیشرفت این دستگاه ها هستند.

در ابتدا لباسشویی ها فقط به صورت غیر اتوماتیک و دستی تولید می شدند و برای انجام گرفتن هر مرحله از کار لباس شویی همانند شست و شو، آبکشی و خشک کن لازم بود تا دستورات هر مرحله را جداگانه پس از پایان مراحل قبلی به لباس شویی داد. با روی کار امدن لباسشویی های اتوماتیک این مشکل برطرف شد و پس از انجام تنظیمات اولیه و دادن دستورهای لازم به لباس شویی توسط پیچ ها و یا دکمه ها و یا صفحه های تاچ میتوان لباسشویی را راه انداخته و تمامی مراحل شست و شو، آبکشی، خشک کن به ترتیب طبق برنامه زمانی خاص خود به صورت اتومات انجام می شود و شما می توانید به راحتی به کار های دیگر خود رسیدگی کنید تا کار لباسشویی تمام شود.

اسنوا از جمله برند های بسیار معروف و باکیفیتی است که توانسته با عرضه ی محصولات درجه یک، در ایران بازار فروش خوبی را کسب نماید. لباسشویی اسنوا نیز بسیار پرقدرت است و لباس ها را بسیار خوب شسته و تحویل شما می دهد. این مجموعه در خصوص عرضه ی این محصول به سراسر کشور فعالیت دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات مختلف عرضه شده توسط این مجموعه و اطلاع از قیمت لباسشویی اتوماتیک اسنوا می توانید به سایت فروش اینترنتی این محصولات مراجعه نمایید. در این سایت تمامی انواع مختلف لباسشویی های اسنوا به همراه قیمت آنها قابل مشاهده بوده و شما می توانید به راحتی به مشاهده آن ها بپردازید و سپس با خیال راحت به انتخاب بپردازید و خرید خود را کامل نمایید.

لباسشویی اسنوا 8 کیلویی

لباسشویی اسنوا 8 کیلویی همان طور که در بالا اشاره نمودیم لباسشویی اسنوا در مدل های گوناگونی تولید شده است که هر کدام از این مدل ها می توانند در ظرفیت های گوناگونی تولید شوند. لباسشویی اسنوا ۸ کیلویی از جمله جدید ترین انواع لباسشویی های این برند می باشد که دارای ظرفیت بالایی است و حتی می توان پتوهای تک نفره را نیز به راحتی در آن شست، بدون این که به موتور آن فشاری وارد شود.

این لباسشویی ها به دلیل ظرفیت بالایی که دارند برای کسانی که در خانواده های پرجمعیتی هستند و یا لباس های زیادی برای شستشو دارند بسیار مناسب است زیرا میتوان مقدار زیادی لباس را به یکباره در آن شست و نیازی نیست تا لباسشویی را بیش از یک بار در روز روشن نمود و به این ترتیب به میزان قابل توجهی در وقت و هزینه های انرژی صرفه جویی خواهد شد که در نهایت بسیار به نفع مشتری خواهد بود.

قیمت ماشین لباسشویی ۸ کیلویی اسنوا در مقابل قیمت های لباسشویی هایی با ظرفیت های پایین تری همچون ۵ یا ۶ کیلویی اندکی بیشتر خواهد که این اختلاف قیمت به دلیل افزایش قدرت موتور و گنجایش بیشتر دیگ شستشوی آن می باشد. همان طور که در بالا در مورد مزایای این لباسشویی گفتیم با صرف اندک هزینه ای بیشتر می توانید بسیاری از هزینه های دیگر را کاهش داده و در نتیجه هیچ ضرری نخواهید کرد بلکه در دراز مدت بسیار به نفعتان نیز خواهد بود.

این مجموعه محصولات خود را از طریق سایت فروش اینترنتی خود هم به صورت خرد و هم به صورت عمده به فروش می رساند. بنابراین افرادی که دارای فروشگاه های فروش لوازم خانگی هستند می توانند به راحتی با مراجعه به این سایت به ثبت سفارشات عمده بپردازند. سفارشات عمده برای مشتریان بسیار ارزان تر در نظر گرفته می شود و بدین ترتیب با صرف هزینه ی کمتری، می توانند کالای بیشتری را خریداری نموده و سپس با فروش آن ها به صورت خرد، به سود قابل توجهی دست یابند.

لباسشویی اسنوا سفید مدل swm-84606

لباسشویی اسنوا سفید مدل swm-84606 لباسشویی اسنوا نیز همانند بسیاری از برند های روز دنیا، لباسشویی های خود را در رنگ های مختلفی به بازار عرضه می کند که رنگ سفید، از جمله پرطرفدارترین آن ها است، زیرا به راحتی با بیشتر رنگ های کابینت قابل استفاده است و میتوان از یخچال و سایر لوازم برقی هم رنگ با آن نیز به راحتی استفاده نمود، زیرا رنگ سفید تمام لوازم خانگی در بازار موجود است و برای ست کردن آنها به مشکل نخواهید خورد.

لباسشویی اسنوا سفید مدل swm-۸۴۶۰۶ یکی از جدید ترین و بروز ترین مدل های لباسشویی عرضه شده به بازار است که در مدت محدودی توانسته است بسیار پرفروش شود. این لباس شویی سفید رنگ و دارای درب بزرگ مشکی است که این تناقض رنگ زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این لباسشویی همچنین به مکانیسم درب تو درب نیز مجهز است و به این ترتیب در هنگام شستشوی لباس ها نیز می توانید به راحتی به آن لباس بیافزایید.

ظرفیت این لباسشویی ۸ کیلو گرم بوده و دارای موتور خشک کن با دور ۱۴۰۰ دور در دقیقه می باشد که یکی از مناسب ترین دور های خشک کن لباس می باشد. میزان مصرف انرژی این ماشین لباسشویی ها بسیار کم بوده و بسیار اقتصادی می باشد. برای کار کردن می توان فقط شیر ورودی آب سرد آن را راه اندازی نمود و نیازی به ورودی آب گرم ندارد زیرا خودش آب را گرم می کند.

برای لباس هایی که نباید با آب گرم شسته شوند نیز تکنولوژی حباب ساز درنظر گرفته شده است تا پودر لباس شویی به راحتی در آب سرد کف کرده و لباس ها را به خوبی تمیز نمایند. اگر به دنبال خرید لباسشویی جدید هستید یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب هایی که پیش رو دارید این مدل از لباسشویی اسنوا است که بی شک از این خرید پشیمان نخواهید شد و آن را به دوستان و آشنایان خود نیز پیشنهاد خواهید داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *