قیمت ماشین لباسشویی دوو 7 کیلویی نقره ای

لباسشویی دوو 7 کیلویی نقره ای فقط در سری کاریزما تولید میشود که مدل های آنها بر اساس دور موتور ، رنگ دستگاه و نوع موتور ( بدون تسمه و تسمه ای ) متفاوت است . سری کاریزما مزیت های بزرگی مانند برنامه شستشوی سریع 19 دقیقه ای ، فناوری شستشوی نانو سیلور ، جاپودری دوحالته (پودر و مایع ) ، سیستم شستشو با تاخیر از یک تا 24 ساعت ، محفظه یا دیگ زمردی ، 15 برنامه شستشوی متنوع متناسب با هر نیازی ، فناوری پیشرفته در شستشو همراه با بخار در برنامه Steam را دارا است .

قیمت ماشین لباسشویی دوو 7 کیلویی نقره ای

قیمت ماشین لباسشویی دوو 7 کیلویی

قیمت ماشین لباسشویی دوو 7 کیلویی ماشین لباسشویی دوو در رنگ و وزن مختلفی وجود دارد و موتور های آنها جنس و بدنه و تعداد برنامه روی لباسشویی و معیار های دیگر آنها با هم متفاوت است و همین تفاوت است که باعث انواع مختلف قیمت بین لباسشویی های ۷ کیلویی دوو میشود. اما به صورت کلی اگر خواسته باشیم قیمت این لباسشویی را بدانیم باید گفته شود که قیمت لباسشویی 7 کیلویی دوو بسته به مدل انتخابی شما از 9 میلیون تا 11 میلیون است.

ماشین لباسشویی دوو نقره ای

ماشین لباسشویی دوو نقره ای لباسشویی 7 کیلویی دوو نقره ای سری کاریزما یکی از محصولات پرفروش برند دوو میباشد که این سری در مدل های مختلف و مشخصات های متفاوت با موتور دایرکت داریو (دور موتور 1400 دور در دقیقه ) و موتور نسل تسمه ای (دور موتور 1000 دور در دقیقه) تولید میشوند. تنوع رنگ بندی در لباسشویی های 7 کیلویی برند دوو در دو رنگ سفید و (سیلور) میباشد. حداکثر میزان صدای مزاحم در لباسشویی 7 کیلوگرمی 47 دسی بل و گرید مصرفی انرژی A++ است که در رده ی یک لباسشویی کم مصرف و بی صدا قرار دارد. وجود سیستم بخارشوی و دیگ زمردی در این لباسشویی به شستشوی هرچه بهتر کمک میکند و همچنین میتواند لکه های بسیار قوی و عمیق روی لباس های شما را از بین ببرد.

برنامه شستشو های لباسشویی 7 کیلویی دوو سری کاریزما : Steam Care : شستشو و ضد عفونی لباس ها توسط سیستم بخارشوی All In : شستشوی لباس های روزانه و درهم ‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌ Spin : استفاده از خشک کن Express 19 : شستشوی سریع به مدت 19 دقیقه Drain : تخلیه اضطراری Drum Clean : شستشو و ضد عفونی خودکار دیگ لباسشویی Rinse and Spin : آبکشی و خشک کن با دمای آب سرد Cotton : شستشوی الیاف لباس های پنبه ای Hand Wash : شستشوی همانند شستشو با دست برای لباس های مجلسی و حساس Heavy Wash : شستشوی لباس های بزرگ و حجیم Sensitive : شستشو ضد لکه برای از بین بردن لکه های عمیق Synthetc : شستشوی لباس های الیاف مصنوعی و پلاستیکی Anti Stain : شستشوی ضد آلرژی Cotton Eco : شستشوی اقتصادی مخصوص الیاف های پنبه ای

گارانتی لباسشویی دوو : لباسشویی های دوو 130 ماه گارانتی موتور و 18 ماه گارانتی کل قطعات توسط گروه صنعتی انتخاب به همراه نصب رایگان در سراسر کشور را دارا است. موتور لباسشویی های 7 کیلویی دوو چیست؟ دو گروه تسمه ای 1000 دور و بدون تسمه 1400 دور در دقیقه میباشد.

رنگبندی های ماشین لباسشویی PRO84 سه رنگ اصلی با رنگ پنل متفاوت است که در اینجا رنگ نقره ای با پنل نقره ای را برای شما معرفی میکنیم. از اصلی ترین ویژگی های این دستگاه خوش ساخت و جدید میتوان به ظرفیت بسیار خوب ۷کیلوگرمی آن اشاره کرد. ماشین لباسشویی ۷ کیلویی دوو مدل PRO84 دارای دور موتور ۱۴۰۰ دور است که در هر دقیقه میزند. میزان آبگیری لباس در لباسشوی هایی که دور موتور بالا دارند بهتر است و خشک شدن لباس ها سریع تر صورت میگیرد.

موتور لباسشویی از نوع (Direct Drive) دایرکت درایو میباشد و میزان مصرف بسیار پایینی دارد. این موتور ها علاوه بر مصرف پایین، میزان صدا و ارزش فوق العاده پایینی دارند و نیروی خوبی را برای شستن لباس ها ایجاد میکنند. تعادل ماشین لباسشویی با استفاده از موتور های دایرکت درایو بسیار بهتر از سایر موتور ها میباشد. در لباسشویی های اتومایک درب از جلو برای شستن لباس ها از برنامه شستشو استفاده میشود.

موردی که در شستن البسه مهم است، نوع لباس و جنس آن است. برای هر جنس و کیفیتی از لباس ها برنامه ای متفاوت در لباسشویی ذن پرو دوو وجود دارد. تعداد برنامه ای که در لباسشویی پرو ۸۴ دوو وجود دارد، ۱۴ برنامه است. یکی از مشخصات بسیار خوبی که این لباسشویی دوو ۸ کیلویی دارد، قابلیت ضد چروک بودن است. که برای خیلی از خانم های خانه دار و افراد در منزل مهم است.

باز هم قابلیتی ویژه در این لباسشویی به چشم میخورد و آن هم سیستم حباب ساز است. این سیستم لباس ها را با شدت بالاتر و دقت بیشتری میشود. به این صورت که مواد شوینده با آن و هوا در داخل دیگ لباسشویی ترکیب شده و تشکیل حباب میدهد. این حباب ها با نفوذ به داخل بافت لباس باعث تمیزی و لکه بری بهتر آنها میشوند. سیستم آبکشی اضافه و قابلیت اتوکشی آسان هم از برنامه های بسیار خوبی است که قابل ذکر میباشد.

دیگ ماشین لباسشویی از نوع Emerald Drum است که از بافت البسه در هنگام شستشو محافظت میکند و مانع از آسیب به آنها میشود. در ادامه با تنظیم کردن نوع شستشو و نوع برنامه میتوانید یک شستشوی ایده آل را برای لباس انجام دهید. تنظیمات را هم میتوانید ذخیره کرده و در شستشوی بعدی استفاده نمایید.

سیستم آبکشی اضافه و قابلیت اتوکشی آسان هم از برنامه های بسیار خوبی است که قابل ذکر میباشد. دیگ ماشین لباسشویی از نوع Emerald Drum است که از بافت البسه در هنگام شستشو محافظت میکند و مانع از آسیب به آنها میشود. در ادامه با تنظیم کردن نوع شستشو و نوع برنامه میتوانید یک شستشوی ایده آل را برای لباس انجام دهید. تنظیمات را هم میتوانید ذخیره کرده و در شستشوی بعدی استفاده نمایید. یکی از مزیت های لباسشویی ۸ کیلویی دوو مدل PRO84 بالانس کردن اتوماتیک دیگ لباسشویی بر اساس وزن لباس ها میباشد تا در زمان شستشو به موتور لباسشویی فشار وارد نشود. دور موتور لباشسشویی هم قابل تنظیم است و میتوانید کمتر از ۱۴۰۰ دور را برای خشک کردن لباس ها استفاده کنید. با سیستم شستشوی پاششی هم دیگر اثری از لکه ها باقی نمی ماند.

لباسشویی دوو نقره ای دارای طراحی منحصر به فردی است که در کنار ترکیب رنگ های بسیار زیبا به راحتی میتوانید با سایر لوازم منزل خود ست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *