لباسشویی دوو 9 کیلویی سیلور

در کشور ایران کسی نیست که اسم ماشین لباسشویی دوو 9 کیلویی به گوشش نخورده باشد. شرکت دوو یکی از بهترین شرکت کمپانی در ایران است، که در سال 1997 به عنوان دومین شرکت بزرگ در گروه محسوب شد. شرکت ها بزرگ اوایل کار، لباسشویی دوقلو تولید می کردند که با گذر زمان و جذب نیرو های متخصص و ماهر، و با کمک برند فیلیپس، شرکت دوو به بهترین شرکت انتقال پیدا کرد و حتی گواهینامه و مهارت را کسب کرد و لباسشویی های خود را به بهترین فناوری ارتقا داد و جز قدرتمندترین شرکت محسوب شد. و بعد از آن به دنبال تحریم و گرانی‌ و بی پولی، استقبال مردم به کالای ایرانی و برند دوو بیشتر شد و این کار باعث شده سخت در تلاش باشد تا تمامی محصولات خود را به نحو احسن ارتقاء دهد، و همچنین این کار او باعث شد در زمینه کاری خود موفق شود. بیشتر برند های لوازم خانگی ایرانی، بیشتر قطعات اصلی خود را از کشورهای دیگر وارد می کنند، اما برعکس برند دوو صفر تا صد لوازم و قطعات خود را، خودش تولید و به بازار عرضه می کند و این کار باعث شده یکی از حسن خوب و پسندیده باشد، این کار باعث شده در هنگام خرابی و اتصالات و یا هر مشکله پیش آید نمایندگی به کمک شما می آید تا مشکل شما را حل کند، تا شما عزیزان دوباره مجبور به پرداخت هزینه های سرسام آور نباشید. این شرکت دوو کاری کرده با طراحی های زیبا، شیک و همچنین قیمت مناسب و کیفیت عالی مشتریان خود را راضی نگه دارد، و واقعاً در همه‌ی زمینه های کاری خود موفق بوده. و اینگونه شد که لباسشویی دوو طرفداران زیادی را به خود جلب کرد.

لباسشویی دوو 9 کیلویی سیلور

لباسشویی دوو 9 کیلویی

لباسشویی دوو 9 کیلویی این مدل زیبای لباسشویی دوو 9 کیلویی دارای 980 میلی متر ارتفاع است و دهانه ی درب آن 400 میلی متر است و همچنین دارای 650 میلی متر پهنا می باشد. لباسشویی دوو 9 کیلویی دارای ال ای دی است که با توجه به گزینه های این ال ای دی، مشخص می‌شود که چند ساعت کار کند. و زاویه درب لباسشویی دوو ۱۸۰ درجه سانتیگراد است که این کار باعث شده لباس ها به راحتی داخل یا خارج شوند. چند مورد از ویژگی های لباسشویی دوو این است که قابلیت رسوب زدایی دارد و دارای برنامه خشک کن به صورت جداگانه است، و در 15 دقیقه تمامی لباس ها را به بهترین نحو ممکن شستشو می‌دهد. لباسشویی دوو قابلیت این را ندارد که در هنگام کار مجدداً لباس اضافه کنید و این کار باعث دیر خراب شدن لباسشویی می شود. نوع مخزن آن درب از جلو است که به سمت چپ باز می‌شود، و عمق آن 550 میلی متر و دارای وزن 60 کیلو است، و به رنگ سفید و نقره ای در بازار های بزرگ و کوچک موجود است، و این ماشین لباسشویی پر کاربرد پرطرفدارترین ماشین لباسشویی است که به بازار عرضه می شود. بهترین ویژگی آن این است که کمترین استفاده را در آب دارد و برنامه هایش طوری طراحی شده که بسیار ساده و یادگیری آن به آسانی باشد. تمامی لباس ها را می شوید و هیچ ضرر و آسیبی به پارچه نمی رساند. لباسشویی دوو صدای بسیار کمی دارد و دکمه خاموش روشن و غیره آن بسیار محکم است که به هیچ عنوان خراب نمی شوید در ادامه به چند نمونه از ویژگی های لباسشویی دوو 9 کیلویی می‌پردازیم.

  • جنس دیگ آن استیل و ضد زنگ است
  • میزان صدا در زمان شستشو 69 و میزان صدا در زمان خشک کردن 82 است
  • بسیار سبک و شیک می باشد
  • 800 دور در دقیقه می چرخد و رتبه مصرف انرژی آن روی علامت A است.

برای نصب این ماشین لباسشویی دوو باید بهترین مکان را یافت که نشیبی و نه ناهمواری داشته باشد و همچنین باید دسترسی به آب آب گرم و سرد را در نزدیکی خود داشته باشد و همچنین از لوازم گرمایشی به دور باشد. این ماشین لباسشویی در زیر خود چهار پایه دارد که با کمک آچار که خود شرکت برایش در نظر گرفته آنها را تنظیم نمود، و اگر می‌خواهید سطح لباسشویی را بالا بیاورید پایه های آن را با توجه به عقربه ساعت بچرخانید تا از زمین فاصله بگیرد و اگر می خواهید پایین بیاورید، برعکس این کار را انجام دهید، و بعد از آن از اتصالات لوله های که در پوشت آن قرار دارد را باید وصل کنید و برای وصل کردن شلنگ به شیر آب سرد و گرم باید پیچ های حمل و نقل را باز کنید این پیچ ها برای محکم بودن آنها در جای خود و یا حمل و نقل طراحی شده و معمولاً همه ماشین لباسشویی ها این پیچ ها را دارند. در پشت لباسشویی ورودی آب سرد با حروف C نشان داده شده و ورودی آب‌گرم با حرف H نشان داده شده و همچنین ورودی آب سرد به رنگ آبی و ورودی آب گرم به رنگ قرمز است که شلنگ های ورودی آب سرد و گرم را به این دو وصل میکنیم و بعد از وصل کردن مطمئن شوید نشتی ندارد بعد از نوار تفلون برای آب بندی آن استفاده کنید انواع قطعاتی که در این لباسشویی دوو قابل تعمیر است عبارتند از: انواع برد و تایمر، دیگ آبکش و بلبرینگ، کاسه نمد و انواع درزگیرها، پولی بزرگ و پولی کوچک، تسمه یا لنگر ها، لاستیک دور دربو ضامن درب، فیلتر خرطومی و دیگ خرطومی، انواع خازن ها و کابل رابط دو شاخه را می توان در نمایندگی ها دریافت کرد و در برابر هزینه های سرسام آور صرفه جویی کرد.

لباسشویی دوو سیلور

لباسشویی دوو سیلور شما عزیزان می توانید به دو صورت این لباسشویی دوو سیلور را از ما تهیه کنید. هم به صورت حضوری که از نزدیک کیفیت بالا این لباسشویی را ببینید و بعد خریداری کنید و هم می توانید به صورت آنلاین و تلفنی خرید خود را ثبت کنید. اگر شما می‌خواهید‌ لباسشویی دوو را به صورت عمده خریداری کنید. ما می توانیم در سایت مان به شما کمک کنیم تا خیلی راحت و بدون واسطه و با قیمت مناسب خریداری کنید. شما می توانید از مشاورین ما در سایت کمک بگیرید تا خریدی آسان و بدون مشکل داشته باشید. در مراکز ما پخش مستقیم این لباسشویی صادراتی صورت گرفته که همین امر باعث حذف واسطه ها و دلال ها شده و باعث شده قیمت این لباسشویی ها کاهش پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *