لوبیا سیاه در تهران مبارز قوی در برابر امراض قلبی

فواید لوبیا سیاه برای سلامتی به حدی است که به داشتن استخوان های سالم، کاهش فشار خون، کنترل دیابت، کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، پیشگیری از سرطان، کمک به حفظ سیستم گوارشی خوب، کمک به کاهش وزن، افزایش باروری کمک می کند و لوبیا سیاه در تهران مفید برای بارداری، مفید برای سیستم عصبی، حاوی آنتی اکسیدان بالا، به درمان کم خونی کمک می کند.

لوبیا سیاه یک نوع کوچک و براق از لوبیاهای معمولی (Phaseolus vulgaris) است که به ویژه در غذاهای آمریکای لاتین محبوب است، اگرچه می توان آن را در غذاهای کاجون و کریول در جنوب لوئیزیانا نیز یافت و لوبیا سیاه بومی آمریکاست، اما در سراسر جهان معرفی شده است و آنها همچنین در غذاهای پنجابی استفاده می شوند و به عنوان لوبیا سیاه شناخته می شوند و آنها به جای ویگنا مونگو در کشورهایی مانند ایالات متحده استفاده می شوند و آنها همچنین به عنوان لوبیا لاک پشت سیاه شناخته می شوند.

لوبیا سیاه در تهران

لوبیا سیاه با طیف گسترده ای از مواد مغذی مانند پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی غنی شده است و یک فنجان لوبیا سیاه پخته شده در رژیم غذایی روزانه 227 کالری، 15 گرم پروتئین، 15 گرم فیبر، صفر چربی، 64 درصد فولات، 40 درصد مس، 38 درصد منگنز، 35 درصد ویتامین B1 (تیامین)، 30 ٪ منیزیم، 24٪ فسفر، 20٪ آهن.

به ایجاد استخوان های سالم کمک می کند
لوبیا سیاه سرشار از مواد معدنی مانند منیزیم، آهن، روی، کلسیم، فسفر، منگنز و مس است و این مواد برای استخوان ها ضروری هستند و آنها در حفظ و ساختن ساختار استخوانی قوی کمک می کنند.

فسفر و کلسیم نقش برجسته ای در ساختن ساختار دارند در حالی که استحکام استخوان توسط روی و آهن حفظ می شود و استخوان ها و مفاصل عضو مهمی در بدن انسان هستند و مصرف لوبیا سیاه ممکن است سرمایه گذاری بسیار خوبی برای حفظ استخوان های قوی و سالم در سنین بالا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *