مایع دستشویی شون 2 لیتری که در دنیا افتخار آفرید!

من همیشه می خواستم در باشگاهی باشم که علایقم را در شیمی، آرایشی و هنر ترکیب کرده باشد، اما پیدا کردن باشگاهی که همه این رشته های مختلف را ادغام کند، سخت بود.

بنابراین، من هیجان زده هستم که اینجا در EF Academy NY اولین باشگاه صابون را اعلام کنم! به طور خلاصه، باشگاه مایع دستشویی شون 2 لیتری باشگاهی است که در آن دانش‌آموزان می‌توانند خلاقیت خود را در داخل آزمایشگاه بیان کنند و در عین حال برای دانش‌آموزانی که در اتاق‌های سه‌تخته زندگی می‌کنند، صابون درست کنند (زیرا آنها همانهایی هستند که حمام اختصاصی خود را دارند).

برای دانش‌آموزانی که از سوژه‌هایی استفاده نمی‌کنند که اجازه آزمایش‌های آزمایشگاهی را می‌دهد، باشگاه مکانی عالی برای کشف درونی شما است، زیرا ما صابون‌ها را از ابتدا می‌سازیم!

مایع

ما همچنین می‌توانیم صابون‌ها را هر طور که می‌خواهیم تزئین کنیم، و من حتی موضوعاتی مانند هالووین و کریسمس را برای الهام بخشیدن به دانش‌آموزان در حین ساخت طرح‌های صابون پیشنهاد کردم. با این حال، من معتقدم که بهترین بخش در مورد این باشگاه این واقعیت است که صابون ها توسط دانش آموزان و برای دانش آموزان ساخته می شوند.

اساساً همه از باشگاه صابون برنده می‌شوند، زیرا اعضا می‌توانند تجربه‌ای دست اول از فرآیند ساخت صابون داشته باشند، در حالی که به همه دانش‌آموزان نوارهای صابون رایگان (معمولا) ارائه می‌شود.

باشگاه صابون تاکنون سه جلسه داشته است. در اولین جلسه، انتظارات باشگاه و همچنین مقدمه ای در مورد ایمنی آزمایشگاه را به دانشجویان ارائه دادم. در جلسه دوم، دانش‌آموزان در حال انجام یک دسته از “دستورالعمل مخفی باشگاه صابون” من را تماشا کردند، بنابراین آنها آماده بودند تا در جلسه بعدی خودشان این کار را انجام دهند و این دقیقا همان اتفاقی است که دیروز در سومین جلسه باشگاه صابون رخ داد!

 

خالق و رهبر باشگاه صابون بودن یک تجربه شگفت انگیز و در عین حال چالش برانگیز بوده است. اگرچه من قبلاً قبل از راه اندازی این باشگاه تجربه تدریس داشته ام، اما هرگز در محیط آزمایشگاهی که دارای مواد شیمیایی خطرناک و تجهیزات شکننده است که می تواند به یکی از دانش آموزان آسیب برساند، مسئولیت دانش آموزان را بر عهده نداشتم.

به همین دلیل، من واقعاً از داشتن خانم کاسانوکی به عنوان معلم مسئول باشگاه صابون سپاسگزارم. خانم کاسانوکی نه تنها در ایجاد باشگاه به من کمک کرد (از تهیه دستور صابون گرفته تا درخواست مجوز از مدرسه)، بلکه در برگزاری جلسات هر چهارشنبه نیز به من کمک کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *