هودی ورزشکاری که توانست رکور شکنی کند و کت طلایی جایزه بگیرد

جمعیت دانش‌آموزان  بیش از 80٪ آمریکایی آفریقایی‌تبار هستند، این واقعیت به ویژه در زمینه کدهای لباس مدرسه مهم است. بالابار گفت: قیمت هودی  در سال‌های پس از قتل تریون مارتین به یک لباس بسیار سیاسی تبدیل شده است.

تصویر رسانه‌ها از هودی‌ها و شلوارهای گشاد به عنوان مرتبط با خشونت، این افسانه را که پسران سیاه‌پوست جوان جنایتکار هستند، تداوم می‌بخشد.

دانش آموزان Uplift کلیشه قیمت هودی دخترانه زمستانی را به چالش کشیدند و استدلال قانع کننده ای را علیه کد لباس جدید به مدیر مدرسه ارائه کردند. بالابر گفت که آنها متذکر شدند که بیش از 90 درصد سایر مدارس دولتی اجازه استفاده از هود را دارند.

آنها از دانش آموزانی حمایت می کردند که ممکن است قادر به خرید کمد لباس زمستانی کاملاً جدید نباشند. پس از چندین بحث با مسئولان مدرسه، آنها بر سر مصالحه ای که اجازه پوشیدن هودی بدون کلاه را می داد، به توافق رسیدند.

اکنون دانش‌آموزان به دلیل پوشیدن الگوی جیب هودی خود در کلاس قبل از اینکه کلاً از پوشیدن آن منع شوند تا سه «اعتصاب» داده می‌شود. بالابر با افتخار گفت: «از زمانی که قانون در دسامبر تغییر کرد، هیچ کس اصلاً نوشته نشده است.

جمع کوچک، اما مصمم، دانش‌آموزان  موفق شدند ممنوعیت استفاده از کت بلند مردانه را در دبیرستان خود به چالش بکشند و لغو کنند.

  • منابع:
    1. Chicago teens overturn high school hoodie ban

  • تبلیغات: 
    1. چگونه در ایتالیا امید به زندگی را توانستند افزایش دهند!
    2. رویت اژدهایی که درون اقیانوس آرام زندگی می کند!
    3. چرم که می تواند گوسفند را زنده کند
    4. آیا می دانستید اولین شعر نیما با نام برنج شمال سروده شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *