کلاف مبل خاطره می تواند قابلیت تاشو داشته باشد

جزء اصلی یک قطعه مبلمان، ساختاری که آن را تشکیل می دهد، قطعه ای که از طرح اصلی پشتیبانی می کند و کلاف مبل خاطره که انتخاب می کنیم، کار می کنیم، قالب می زنیم و از آن مراقبت می کنیم، جزء اصلی مبلمان لوکس است و یک جزء عالی که زیبایی شناسی هر قطعه را قاب بندی، تعیین و شکل می دهد.

انواع بی‌شماری چوب وجود دارد که می‌توان از آنها مبل درست کرد، اما آیا می‌دانیم کدام‌ها از نظر کیفیت و دوام بهترین هستند؟

وقتی در مورد انواع چوب برای انتخاب مبل صحبت می کنیم، امکانات بی شماری وجود دارد که همه آنها متفاوت هستند و از چوب‌های سنتی‌تر و اقتصادی‌تر مانند کاج گرفته تا چوب‌های مبلمان با ارزش که می‌توانیم با آن‌ها یک مبلمان لوکس طراحی و ترکیب کنیم و همه این انواع چوب دارای ویژگی هایی هستند که آنها را منحصر به فرد می کند: رنگ، بافت، استفاده، مقاومت و غیره.

کلاف مبل خاطره

این یک نوع چوب است که روی درختان آنژیوسپرم رشد می کند، درختانی که میوه، دانه و گل دارند و برخی از انواع چوب مانند بلوط، شاه بلوط یا افرا از چوب های سخت هستند و این نوع چوب با رشد آهسته آن مشخص می شود و به همین دلیل می تواند گران باشد.
چوب نواری از درختان ژیمنوسپرم به دست می آید، درختانی بدون گل با دانه هایی که بدون نیاز به میوه ای برای محافظت از آنها رشد می کنند و این درختان 80 درصد از تولید چوب مبلمان، عمدتا کاج و صنوبر را تشکیل می دهند و برخلاف چوب سخت، در درختان بلند به سرعت رشد می کند.

ویژگی اصلی این نوع مبل اسکلت چوبی دوام آن است و علاوه بر این، این چوب زرد رنگ، هر نوع تن و پوششی را می پذیرد. بیش از 600 نوع چوب بلوط وجود دارد و این چوب نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد، بنابراین هم برای داخل و هم برای بیرون هر خانه ای عالی است و با این حال، کار با چوب دشوار است.

شاه بلوطی یا گردویی مانند بلوط یک مبل با اسکلت چوبی است که در برابر گذر زمان بسیار مقاوم است و رنگ شاه بلوطی آن رنگ تیره تری به چوب می دهد، به همین دلیل است که اغلب در قطعات و ترکیبات کلاسیک یا سنتی استفاده می شود.

برخلاف بلوط، کار با چوب شاه بلوط آسان‌تر است و در عین حال نوعی چوب است که به سختی به دست می آید و هزینه اقتصادی بالایی دارد و همچنین به نگهداری بسیار جامع تری نیاز دارد، زیرا چوبی است که مورد حمله کرم چوبی قرار می گیرد، حشره ای که چوب می خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *