گل سانسوریا دور زرد شباهتی عجیب به بدن مار دارد

گیاه خانگی معمولی، Sansevieria trifasciata بومی آسیا و آفریقا است و می توان گل سانسوریا دور زرد را با برگ های همیشه سبز شمشیری شکل آن که به صورت عمودی رشد می کنند و تقریباً شبیه شاخ و برگ های مصنوعی هستند، تشخیص داد.

گیاهان مار اغلب به عنوان دکور خانه مورد استفاده قرار می گیرند زیرا برای چشم خوشایند هستند، مراقبت از آنها آسان است و برای زنده ماندن به آب کمی نیاز دارند.

گیاهان مار نسبتاً ایمن در نظر گرفته می‌شوند، اما اگر مصرف شوند کمی سمی هستند و برگ‌های آن‌ها حاوی سمی است که اگر در مقادیر زیاد مصرف شود، می‌تواند باعث تورم و بی‌حسی روی زبان شود و عاقلانه است که این گیاه را از کودکان و حیواناتی که مستعد نیش زدن هستند دور نگه دارید.
گیاه مار که معمولاً به عنوان زبان مادرشوهر نامیده می شود، یک ساکولنت انعطاف پذیر است که می تواند در هر جایی بین 6 اینچ تا چند فوت رشد کند.

گل سانسوریا دور زرد

گیاهان گل سانسوریا دور زرد علاوه بر ایجاد کمی محیط، فواید زیادی برای سلامتی دارند، از جمله:

فیلتر هوای داخل منزل
حذف آلاینده های سمی
ممکن است به تقویت سلامت روان کمک کند
آسان برای مراقبت
موثر در برابر آلرژی
طبق فنگ شویی ممکن است به افزایش “انرژی” یک فضا کمک کند
می تواند به بیماری های جزئی کمک کند
1. هوای داخل خانه را حتی در شب فیلتر کنید
مانند سایر ساکولنت های خانگی، گل سانسوریا دور زرد به فیلتر هوای داخل خانه کمک می کنند و چیزی که در مورد این گیاه خاص منحصر به فرد است این است که یکی از معدود گیاهانی است که می تواند دی اکسید کربن (CO2) را در شب به اکسیژن تبدیل کند.

این کیفیت گل سانسوریا دور زرد را به گیاهی ایده آل برای دکوراسیون اتاق خواب تبدیل می کند، زیرا می تواند به تنظیم جریان هوای سالم کمک کند.

2. حذف آلاینده های سمی
گیاهان مار همچنین به دلیل توانایی خود در کمک به حذف آلاینده های سمی هوا شناخته شده اند و گیاهان مار در کمک های کوچک می توانند آلاینده های سرطان زا را جذب کنند، از جمله:

CO2
بنزن
فرمالدئید
زایلن
تری کلرواتیلن
تولوئن
با توانایی جذب و حذف سموم مضر، گیاهان مار ممکن است به عنوان یک دفاع موثر در برابر آلرژی های موجود در هوا عمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *