قیمت لباسشویی جی پلاس 8 کیلویی + مشخصات

ماشین لباسشویی جی پلاس از باکیفیت ترین و پرفروش ترین محصولات تولیدی این برند است. قیمت لباسشویی جی پلاس با توجه به ظرفیت و نوسانات بازار متغیر است. پایین بودن قیمت لباسشویی جی پلاس در مقایسه با برند های خارجی مشابه امتیاز خیلی مهمی در انتخاب و خرید لباسشویی جی پلاس محسوب می شود.

قیمت لباسشویی جی پلاس 8 کیلویی + مشخصات

قیمت لباسشویی جی پلاس 8 کیلویی

قیمت لباسشویی جی پلاس 8 کیلویی ماشین لباسشویی جی پلاس ۸ کیلویی برای خانواده‌ های بیشتر از ۴ یا ۵ نفر مناسب است. بالا بودن ظرفیت ماشین لباسشویی با تعداد اعضای خانواده رابطه مستقیم دارد. هر چه تعداد بیشتر باشد، باید ماشین لباسشویی با ظرفیت بیشتر خریداری شود.

ماشین لباسشویی جی پلاس از باکیفیت ترین و پرفروش ترین محصولات تولیدی این برند است. جی پلاس یکی از برندهای شناخته شده در بازار لوازم خانگی داخلی است که با استفاده از تجربه های سه دهه گذشته شرکت گلدیران، محصولاتش را تولید می کند. ماشین لباسشویی های جی پلاس با توجه به نیاز مصرف کنندگان داخل کشور در رنگ ها و مدل های متنوع و با ظرفیت های 6 کیلو گرم به بالا طراحی و تولید می شوند.

موتور این مدل از لباسشویی جی پلاس از نوع تسمه‌ای اینورتر است. مزیت مجهز بودن به کیت اینورتر این است که میزان مصرف برق و میزان مصرف انرژی دستگاه تا حد زیادی کم می‌شود. درنتیجه‌ی این امر بازدهی لباسشویی و عمر دستگاه افزایش پیدا می‌کند. موتوری که در مدل‌های J9470W و J9470S مورداستفاده قرارگرفته از نوع Brushless DC است؛ این چه مدلی است؟ نسل جدید موتورهای لباسشویی است که قدرت و بازدهی و طول عمری بالاتر دارد.

از همه مهم‌تر اینکه صدای کمتری دارد و آلودگی‌های کربنی تولید نمی‌کند. یعنی باید گفت لباسشویی‌های جی پلاس دوستدار محیط زیست هستند که یک مزیت عالی به شمار می‌رود. دور موتور این لباسشویی‌های جی پلاس 1400 دور در دقیقه است و مصرف انرژی آن‌ها A+++ است. لباسشویی جی‌پلاس مدل J9470S و مدل J9470W دارای 16 برنامه اصلی و 11 برنامه تکمیلی برای شست‌وشو هستند. همچنین قابلیت اضافه کردن لباس حین شست‌ و شو را هم دارند.

این لباسشویی‌ها درب از جلو هستند و نمایشگرشان نیز لمسی است. برنامه‌های شست‌وشوی آن‌ها شامل شستشوی سریع (Go Quick)، شبیه‌ساز شستشو با دست برای لباس‌های پشمی، برنامه اختصاصی شستشوی لباس های زیر، برنامه اختصاصی جهت ضدعفونی کردن، قابلیت +Fast (انجام کامل برنامه‌های شستشو در مدت 50 درصد کوتاه‌ تر)، برنامه لکه بری اختصاصی و سنسور تشخیص وزن لباس است. این لباسشویی‌ها همچنین ضد آلرژی هستند و برنامه‌ های اختصاصی برای شستشوی اقلام از جنس پر و لباس‌های زمستان نیز دارند. یکی از محدودیتها در استفاده از لباسشویی، شستن لباس‌های زمستانی و سنگین است که در این مدل لباسشویی جی پلاس دیگر این محدودیت وجود ندارد.

مشخصات لباسشویی جی پلاس 8 کیلویی

مشخصات لباسشویی جی پلاس 8 کیلویی در زمان تحقیق برای پیدا کردن یک ماشین لباسشویی با کیفیت ایرانی یکی از برند هایی که با آن مواجه می شوید قطعا برند جی پلاس است که در سال های اخیر با حضور پررنگ خود در بازار و با استفاده از تکنولوژی و طراحی برتر توانسته نام خود را بر سر زبان ها بندازد. برند جی پلاس اخیرا در زمینه تولیدات ماشین لباسشویی هم خوش درخشیده است، اما سوالی که برای خریداران در بازار ایجاد می شود این است که ماشین لباسشویی های جی پلاس چه امکاناتی دارند؟ ماشین لباسشویی جی پلاس ساخت کجاست؟ ما برای پاسخ به این سوال اقدام به بررسی کیفیت لباسشویی جی پلاس کرده ایم، با ما همراه باشید.

با سخت شدن شرایط انتقال پول در ایران و خروج برند های مطرح سامسونگ و جی پلاس از کشور ما آشنایی با برند جی پلاس در بازار آغاز شد، شرکت گلدیران که نماینده برند جی پلاس در ایران بود، بعد از خروج این برند تصمیم به حضور در عرصه تولید گرفت و با ابدا برند جی پلاس در بازار لوازم خانگی حاضر شد.

برند جی پلاس همواره سعی می کند در استفاده از تکنولوژی در تولیدات خود پیشگام باشد و غالبا بیشترین امکانات را در میان لوازم خانگی ایرانی، می توان در این برند یافت. اگر قصد به انتخاب ماشین لباسشویی جی پلاس داشته باشید قطعا این که ماشین لباسشویی های جی پلاس چه امکاناتی دارند برای شما بسیار حائز اهمیت خواهید بود، در این بخش ما برخی از امکانات این ماشین های لباسشویی را برای شما بیان می کنیم.

استفاده از موتور های اینورتر تسمه ای در این ماشین های لباسشویی، این موتور می تواند علاوه بر پایین آوردن مصرف برق صدای کمتری را هم تولید کند. جی پلاس در ماشین لباسشویی های خود از دور موتور های 1200 و 1400 دور در دقیقه استفاده می کند. دارای برنامه های شست و شوی متعدد. راحتی طرز استفاده از ماشین لباسشویی جی پلاس استفاده از برنامه اتو خودکار لباس ها برای مواقعی که بلافاصله بعد از شست و شو نمیتوانید لباس ها را از ماشین لباسشویی در بیاورید. شما در ماشین لباسشویی های جی پلاس با استفاده از گزینه فست می توانید زمان شست و شو را تا 50% کمتر کنید.

استفاده از فناوری ضد باکتری در این ماشین های لباسشویی. در این ماشین های لباسشویی سیستمی به نام سیستم نایت مود قرار گرفته که شما با استفاده از آن می توانید زمانی که خواب هستید با استفاده از برق کمتری و با کمترین صدا به شست و شوی لباس های خود بپردازید. دارای دقت شست و شوی متعدد برای پارچه هایی از جنس های مختلف. قابلیت افزودن لباس در حین شست و شو. دارای برنامه ای مخصوص برای از بین بردن لکه ها. دارای امکان جرم گیری ماشین لباسشویی به صورت خودکار.

این که موتور ماشین لباسشویی های جی پلاس ساخت کجاست جزو متداول ترین سوالاتی است که در هنگام خرید از این برند برای مشتریان پیش می آید، البته با توجه به تاثیری که کارکرد موتور در عملکرد ماشین لباسشویی دارد هم این قضیه دور از ذهن نیست. برند جی پلاس موتور های به کار رفته در تمامی محصولات خود را از کشور چین تهیه می کند، البته چینی بودن این قطعات نمی تواند دلیل بر بی کیفیتی آن ها باشد، چرا که امروزه تولیدات با کیفیتی را از کشور چین می توانیم در بازار پیدا کنیم.

برجسته ترین فاکتور هایی که برند جی پلاس می تواند مشتریان را متقاعد به خرید کند، به صورت اجماع در آی پی امداد بررسی می کنیم. طراحی زیبای ماشین لباسشویی جی پلاس طراحی به کار رفته در ماشین لباسشوی های جی پلاس بسیار جذاب و مدرن ست و می تواند تاثیر زیادی روی زیبای خانه شما داشته باشد. کافی است بخش مربوط به ماشین های لباسشویی جی پلاس چه امکاناتی دارند را مطالعه کنید تا متوجه شوید بدون شک این برند از لحاظ امکانات در میان برندهای ایرانی بی رقیب است. شاید قائل شدن تفاوت کیفیت میان برند جی پلاس و برند های خارجی کاری سخت باشد اما زمانی که به قیمت ها نگاه می کنیم تفاوت از زمین تا آسمان است. پایین بودن قیمت لباسشویی جی پلاس در مقایسه با برند های خارجی مشابه امتیاز خیلی مهمی در انتخاب و خرید لباسشویی جی پلاس محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *