لباسشویی 8 کیلویی 1000 دور دوو مدل dwk-8102

لباسشویی 8 کیلویی 1000 دور دوو مدل dwk-8102برند دوو جزو مطرح ترین و محبوب ترین برند های موجود در بازار است که در هنگام خرید ماشین لباسشویی حتما با آن مواجه می شوید، نام برند دوو همواره در کنار برند های مطرحی مانند سامسونگ و دوو برده می شود و همین موضوع باعث می شود تا این پرسش همواره در ذهن مشتریان ایجاد شود که ماشین لباسشویی دوو بخریم یانه؟

طور کلی می توان گفت که برند دوو همواره با بهترین ها مقایسه شده و برای ایجاد تمایز بین این برند با برند های دیگر باید به مطالعه مقاله جامعه بررسی کیفیت ماشین لباسشویی پرداخته ایم.

شرکت دوو شرکتی خوشه ای در کره جنوبی است که در سال 1967 تاسیس شد و قبل از بحران مالی آسیا در سال 1997 بعد از هیوندای کره قدرتمند ترین برند آسیا بود. دوو در ابتدا به تولیدات پوشاک مشغول بود، پس از آن با افزایش دستمزد ها به صنعت الکترونیک، کشتی سازی،خودروسازی و استفاده ازتکنولوژی نوین در لوازم خانگی نام آورد. حتما نام شرکت خودروسازی دوو را بسیار شنیده اید.

این برند 20 شرکت را در زیر مجموعه خود جای داده که امروزه هر کدام از آن ها به صورت مستقل در حال فعالیت هستند.

برند الجی، سامسونگ و دوو را می توان سه غول کره ای بازار لوازم خانگی ایران دانست که سخت با یکدیگر در حال رقابت هستند و کیفیتی بسیار نزدیک به هم دارند.

امکانات لباسشویی دوو :استفاده ازموتور اینورتر برای پایین آوردن سطح صدا و لرزش. بدنه ای ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی. استفاده از ورودی های آب گرم و آب سرد.برنامه های ماشین لباسشویی متعددهست

به کار بردن خشک کن های کاربردی.

دارای برنامه شست و شو با تاخیر.

دارای امکان شست و شو سریع 15 دقیقه ای.

دارای امکان اضافه کردن لباس در حین کار.

موتور ماشین لباسشویی های دوو ساخت کجاست؟

کیفیت و کارایی موتور در ماشین های لباسشویی به علت مشخص کردن میزان صدا و لرزش در دستگاه بسیار حائز اهمیت است، به همین دلیل در این بخش به بررسی این پرسش می پردازیم که موتور ماشین لباسشویی های دوو ساخت کجاست؟

برند دوو که در تولید لوازم خانگی فعالیت گسترده ای در جهان دارد در کشور کره تاسیس شده و فعالیت خود را در همان کشور انجام می دهد، این برند سعی می کند با تولید قطعات و ارسال آن ها به سراسر جهان در تمام کشور ها شرکت های مونتاژ محصولات خود را به کار گیرد، برند دوو توانسته با این سیاست قیمت محصولات خود را به سطح درآمد هر جامعه ای نزدیک کند.

دوو در ماشین های لباسشویی خود از موتور اینورتر استفاده کرده که موجب بهینه سازی مصرف برق در کنار صدا و لرزش کم می شود

لباسشویی 8 کیلویی 1000 دور دوو مدل dwk-8102

لباسشویی 8 کیلویی 1000 دور دوو

لباسشویی 8 کیلویی 1000 دور دوو قیمت مناسب ماشین لباسشویی دوو در مقایسه با سایر برند های کره ای

با اینکه پیش تر متوجه شدید که برند دوو جزو مطرح ترین برند های لازم خانگی جهان است، اما شاید این موضوع را ندانی که میانگین قیمت های برند دوو از میانگین قیمت های برند هایی مثل بوش، سامسونگ و دوو مناسب تر است. قیمت مناسب این برند ممکن است به این خاطر باشد که در چند سال گذشته لوازم خانگی دوو در ایران مونتاژ میشود.

کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب لباسشوی دوو انتخاب سرویس

این برند را می توان دارای بالاترین رده کیفیتی دانست، و به این موضوع هم باید توجه کردن که هنوز نمایندگی های معتبری از این برند در ایران وجود دارند که امکان تعمیران اصولی را برای مشتری ممکن می سازند. چند سالی است شرکت انتخاب سرویس که پشتیبانی شرکت اسنوا را نیز بر عهده دارد، محصولات دوو را نیز گارانتی میکند.

بهترین ماشین لباسشویی های دوو کدام اند؟

برند دوو جزو برند هایی است که ماشین های لباسشویی خود را در دو نوع درب از بالا و درب از جلو تولید می کند و با توجه به تعدد مدل های ارائه شده به بازار تشخیص این که بهترین ماشین لباسشویی های دوو کدام اند کار آسانی نیست.

ما در این قسمت به معرفی بهترین ماشین لباسشویی درب از بالا و درب از جلو تولید شده توسط برند دوو می پردازیم.

بهترین ماشین لباسشویی درب از بالا دوو

ماشین لباسشویی درب از بالا دوو مدل WDF-830H :

این ماشین لباسشویی درب از بالا بیشترین خریدار را در بازار داشته، اما این محصول چه ویژگی هایی دارد؟

دارای 5 برنامه شست و شو.

دارای صفحه نمایش دیجیتال ال سی دی.

دارای امکان تاخیر در شست و شو.

دارای سرعت 1300 دور در دقیقه.

دارای خشک کن و دارای تعمیرکاری خشک کن آسان

بهترین ماشین لباسشویی درب از جلو دوو

ماشین لباسشویی درب از جلو مدل DWK-LIFE80TS

این محصول را می توان جزو بهترین ماشین لباسشویی های درب از جلوی موجود در بازار دانست، در ادامه با برخی ویژگی های این محصول آشنا می شویم.

دارای مکانیزم اتوماتیک.

سرعت 1400 دور در دقیقه.

دارای صفحه نمایش ال ای دی.

دارای ظرفیت 8 کیلوگرمی.

دارای 14 برنامه شست و شو.

دارای قفل کودک.

دارای امکان تاخیر در شست و شو.

دارای امکان شست شوی سریع 15 دقیقه ای

لباسشویی دوو مدل dwk-8102

لباسشویی دوو مدل dwk-8102 مزایا و معایب ماشین لباسشویی از نظر مصرف کنندگان این محصول

بهترین و سریع ترین راه برای درک کیفیت یک محصول مشاوره با کسانی است که تجربه خرید آن محصول را داشته اند. به همین علت ما در این بخش به بررسی مزایا و معایب لباسشویی از نظر مصرف کنندگان این محصول پرداختیم.

مزایای لباسشویی دوو از نظر مصرف کننده‌ها این محصول:

استفاده از فناوری های نوین و کارآمد.

مصرف پایین.

پایین آوردن میزان صدا و لرزش

آسیب نزدن به الیاف لباس

طراحی زیبا. بدنه مقاوم. قیمت مناسب همراه با کیفیت بالا.

معایب ماشین های لباسشویی دوو از نظر مصرف کنندگان این محصول:

با این که نمایندگی های مربوط به برند دوو هنوز در ایران وجود دارند اما نمی توان امتیاز قابل قبولی به خدمات پس از فروش این برند داد.

نشت آب در ماشین لباسشویی های این برند.

نیاز به سرویس های سالیانه.

دارای عمر مفید کوتاه

نیازمند نگه داری اصولی.

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی دوو از نظر تعمیرکاران

ما در این مقاله به صورت مفصل به بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های دوو پرداختیم، اما اگر به دنبال جوابی نهایی برای رفع شک در انجام این خرید هستید توصیه می کنیم بخش بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های دوو از نظر تعمیرکاران متخصص را با دقت مطالعه کنید.

اگر شیفته برند های مطرح خارجی و کیفیت آن ها هستید اما نمی خواهید هزینه ای هنگفت را صرف این انتخاب کنید به شما توصیه می کنیم که از برند دوو استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *