قیمت لباسشویی 8 کیلویی اسنوا مدل اکتا پلاس

همه ی ما می دانیم که شستن لباس مخصوصا لباس زیاد با دست یکی از کارهایی است که برای انجام آن به زمان زیادی نیاز است، از طرفی امروزه بسیاری از خانم ها شاغل هستند و زمان کافی برای انجام این کار را ندارند، و یا حتی برخی افراد از درد دست و عضلات گردن خود رنج می برند، بنابراین بهترین راه حل برای این دسته از افراد خرید ماشین لباسشویی است که با کیفیت باشد.

در میان انواع برند های ماشین لباسشویی قصد داریم به بررسی مشخصات و قیمت لباسشویی 8 کیلویی اسنوا مدل اکتا پلاس بپردازیم، که حقیقتا کارایی و ویژگی های خارق العاده ای دارد که نظر هر خریداری را به خود جلب می کند، این دستگاه پر قدرت توانایی مبارزه با سر سخت ترین لکه های ایجاد شده بر روی انواع پارچه ها را دارد، و بدون آسیب رساندن به بافت پارچه انواع لکه ها از بین می برد.

فضای داخلی این نوع از لباسشویی اسنوا به اندازه 8 کیلو گرم لباس جا دارد، که مناسب خانواده های پر جمعیت و متوسط است. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه اسپری کردن پر قدرت مواد شوینده بر روی لباس ها می باشد، که باعث شده هیچ لکه و آثار کثیفی بر روی لباس باقی نماند. همچنین توانایی شستشو سریع لباس ها را دارد که مناسب برای لباس هایی است که فقط قصد از بین بردن بو آن ها را دارید.

بسیاری از افراد هنگامی که اعضای خانواده خواب هستند، دغدغه روشن کردن ماشین لباسشویی را دارند و نگران صدای بلند و آزار دهنده آن هستند، که باید به شما بگوییم سری جدید لباسشویی 8 کیلویی اسنوا مدل اکتا پلاس این مشکل را برای شما و به طور همیشگی حل کرده و با کمترین صدا توانایی شستشو لباس ها را دارد، همچنین صفحه نمایشگر لمسی لباسشویی باعث تسهیل در کار کردن آن می باشد، و از لحاظ ظاهری جلوه ی آن زیباتر می گردد.

هنگامی که به قصد خرید لباسشویی ۸ کیلویی اسنوا به بازار می روید، احتمال دارد فروشنده به شما بگوید که این لباسشویی به تکنولوژی جت وات مجهز است، لازم است بدانید این بدان معنی است که با به کار گیری این تکنولوژی مصرف انرژی کمتر، شستشو سریع تر، نفوذ راحت تر مواد شوینده به عمق پارچه و افزایش کیفیت شستشو از مزایای بهره مندی از جت وات است، که باعث دیر خراب شدن لباس ها و افزایش طول عمر آن ها می گردد.

قیمت لباسشویی اسنوا نیز مانند هر محصول دیگری به عوامل متعددی همچون طراحی، رنگ بدنه، برند، گنجایش وزن، ظرفیت، نوع خرید، تعداد خرید و غیره بستگی دارد. برای مثال در برخی از مواقع رنگ هایی ترند می شوند و طرفداران این رنگ افزایش می یابد، بنابراین قیمت این رنگ از لباسشویی افزایش یافته، و همچنین در خرید از نوع فله ای و تعداد بالا، قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت لباسشویی 8 کیلویی اسنوا مدل اکتا پلاس

قیمت لباسشویی 8 کیلویی اسنوا

قیمت لباسشویی 8 کیلویی اسنوا برند اسنوا یکی از برندهای شناخته شده ای است که توانسته رضایت مشتریان خود را کسب نماید چرا که قیمت لباسشویی ۸ کیلویی اسنوا بسیار مناسب و متناسب با درآمد افراد جامعه می باشد. این مدل از لباسشویی اسنوا به سیستم بالانس لباس مجهز است، این به این معنی است که حجم آب و زمان شستشو را بر اساس میزان وزن لباس تعیین می کند، و به صورت اتوماتیک لباس ها را شستشو می دهد.

یکی از ویژگی های لباسشویی ۸ کیلویی اسنوا تعداد برنامه های شستشو آن است، که دارای ۱۴ برنامه شستشو می باشد، و این نشان دهنده قدرت این دستگاه است که برای انواع جنس های لباس از پارچه های ضخیم گرفته تا لباس های حساس و ظریف برنامه شستشو جداگانه ای در نظر گرفته شده است، و این ماشین لباسشویی قدرت تفکیک زمان بندی بر اساس جنس پارچه را هم دارا می باشد.

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که از اتو کشی لباس ها بیزار هستید و یا وقت کافی برای این کار را ندارید، باید این مژده را به شما بدهیم که لباسشویی ۸ کیلو اسنوا مجهز به سیستم اتو کشی و ضد چروک لباس می باشد، که تا حد زیادی از چروک شدن لباس ها جلوگیری می کند، و همچنین تا حد زیادی لباس ها را خشک می کند.

لباسشویی اسنوا مدل اکتا پلاس

لباسشویی اسنوا مدل اکتا پلاس لباسشویی یکی از کالاهای اساسی و ضروری برای هر خانه ای است، که این کالا مخصوصا برای خانواده های پر جمعیت جز واجبات است. همانطور که می دانید برند اسنوا یک برند ایرانی است که به علت طراحی حرفه ای و ویژگی های مطلوبی که دارد، توانسته است رقیبی برای برندهای خارجی باشد، و پاسخگوی نیازهای افراد خریدار را تامین نماید.

حقیقتا اگر بخواهیم در بین انواع برندها یک لباسشویی با کیفیت را معرفی کنیم می توانیم از لباسشویی اسنوا مدل اکتا پلاس نام ببریم که در بین برندهای ایرانی یکی از پر طرفدارترین نوع لباسشویی می باشد، از طرفی طراحی درب لباسشویی اسنوا مدل اکتا بسیار حرفه ای و از مواد اولیه با کیفیت و مقاوم ساخته شده است، که در برابر ضربه های احتمالی و ناخواسته مقاوم است.

متاسفانه امروز کالاهای تقلبی در بازار به فراوانی یافت می شود، که حقیقتا تشخیص اصلی و تقلبی بودن این کالاها بسیار دشوار و به نحوی کار هر کسی نیست، و به داشتن تجربه و دانش برای تشخیص اصلی و تقلبی بودن لباسشویی نیاز دارد. بنابراین بهترین روش برای جلوگیری از خرید کالای تقلبی مراجعه به مراکز معتبر، نمایندگی ها و فروشگاه های شناخته شده می باشد، که ما را در هنگام خرید یاری کنند.

مجموعه ما از افراد با تجربه و کار بلدی تشکیل شده است که دانش کافی برای تشخیص اصالت کالا را دارا می باشند، بنابراین چه چیزی بهتر از اینکه به مجموعه ما اعتماد کنید و از مجموعه معتبر ما لباسشویی اسنوا را خریداری کنید، ما این اطمینان را به شما می دهیم که کالای با کیفیت را در مناسب ترین قیمت و طبق نیاز شما در اختیارتان قرار دهیم، و آماده ثبت سفارشات شما به صورت کلی و جزئی می باشیم.

وجود دلال ها و واسطه ها در هنگام معاملات باعث تغییر و افزایش قیمت کالا می گردد، که مجموعه ما تمامی این دلال ها و واسطه های سود جو را حذف کرده و مستقیما محصول را از کارخانجات تولیدی خریداری و به شما عزیزان ارائه می کند، همچنین ما علاوه بر واحد فروش برای پاسخگویی به سوالات شما واحد پشتیبانی قرار داده ایم، که قابلیت پاسخگویی به سوالات و مشاوره دادن به شما عزیزان را دارا می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *